Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در آستانهٔ ۲۸ خرداد، سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دورهٔ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نمایندهٔ ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین پیام مشترکی را جهت دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات صادر کردند. متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصهٔ تحقق ارادهٔ ملت برای تعیین سرنوشت خویش است؛ از این‌رو در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه انتخابات دارای اهمیت و جایگاه والایی بوده و هست و مردم نیز همواره نقش محوری در ایفای این رسالت و تکلیف بزرگ بر دوش داشته و دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ساختار امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی، انتخابات مسیری است برای ترسیم آینده‌ای روشن و پر امید برای مردم و ظرفیتی بزرگ برای ساختن کشور و عبور از مشکلاتی چون اشتغال و معیشت که می‌توانیم با همدلی، وحدت و هم‌افزایی با انتخاب اصلح گره از این مشکلات بگشاییم.

هر انتخابات برای ملت ما و فضای عمومی کشور مثل نسیمی است که فضا را تغییر می‌دهد و هوای تازه‌ای در فضای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور می‌دمد، موضوع انتخابات در کشورمان نه‌تنها تکلیف شرعی و وظیفهٔ دینی هر شهروند ایرانی در مقابل سرنوشت خود و هم‌وطنانش است، بلکه حضور پرشور و آگاهانهٔ مردم در انتخابات به یقین اقتدار، عزت و صلابت کشور را به نمایش خواهد گذاشت.

بی‌تردید پشت کردن به صندوق‌های رأی، بی‌توجهی به سرنوشت خویش و ایجاد زمینه‌ای مناسب برای حرص و طمع دشمنان کشور است که مدت‌هاست در حال پاشیدن بذر ناامیدی و دلسردی در میان مردم عزیز ایران هستند تا آنان را از حضور در صحنهٔ انتخابات پشیمان کنند.

اینجانبان امیدواریم با تبعیت از توصیه‌های گران‌سنگ امام راحل(ره) و فرامین رهبر فرزانهٔ انقلاب اسلامی که شرکت در انتخابات را واجب عینی و تکلیف مردم در برابر سرنوشتشان دانسته‌اند؛ همه با هم با هر گرایش و اندیشهٔ سیاسی در سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دورهٔ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کرده و با انتخاب اصلح دشمنان قسم‌خوردهٔ ایران عزیز اسلامی را مأیوس نموده و آینده‌ای روشن و امیدبخش برای کشورمان رقم بزنیم.

عبدالکریم عابدینی، نمایندهٔ ولی‌فقیه در استان و امام جمعهٔ قزوین

هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین

27 خرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین دعوت به حضور حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در آئین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان، از نام‌گذاری اول خرداد سالروز عملیات حاج عمران به عنوان روز لرستان در تقویم خبر داد.
ابوطالب شفقت گفت: این نامگذاری به مناسبت سالروز عملیات حاج عمران، غرورآفرینی رزمندگان لرستانی و تقدیم صد‌ها شهید صورت گرفته است.
شفقت همچنین با گرامیداشت روز کارگر و معلم، گفت: کارگر تقویت کننده مسیر خودکفایی جمهوری اسلامی است.
ابوطالب شفقت گفت: امروز در نبرد اقتصادی نیازمند کار جهادی و حمایت از تولید داخل هستیم.
استاندار لرستان با بیان اینکه پایداری نظامی اسلامی به تقویت و در صحنه‌بودن نیروی انسانی است، افزود: پایداری جمهوری اسلامی به عمل درست معلمین و کارگران است.
شفقت، سهم اشتغال استان را پائین دانست و افزود: لرستان علی‌رغم برخورداری از نیروی انسانی باکفایت، مواهب طبیعی و خدادادی، قرار گرفتن در نقطه استراتژیک کشور، اما سهم اشتغال کارگری پائینی دارد.
وی تصریح کرد: تأمین امنیت شغلی، ایجاد فضای کسب و کار برای کارفرمایان و ایجاد فضا برای بازار تولیدگران ضروری است.
استاندار لرستان با تأکید بر لزوم افزایش کیفیت محصولات تولیدی، تصریح کرد: باید با تولید محصولات باکیفیت سهمی از بازار‌های خارجی را پیدا کنیم.
مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه کار و کارگر، با بیان اینکه استان ما به دلایل مختلف از صنعت‌های مادر کم بهره بوده است گفت: اگر استان لرستان متفاوت دیده نشود ما شاهد ایجاد تحول و ایجاد اشتغال در این استان نخواهیم بود.
سید فرهاد ناصری نیا در این زمینه افزود: تا معافیت‌های مالیاتی، نرخ دستمزد و مشوق‌های کارگری اتفاق نیفتد سرمایه‌گذار رغبتی به سرمایه گذاری ندارد.
مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنانش خواستار ایجاد بازارچه‌های مشاغل خورد دائمی در استان شد.
لازم به ذکر است جامعه کارگری کشور تا کنون نزدیک به ۱۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که سهم لرستان ۲۰۴ شهید کارگر می‌باشد.
۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه با ۱۳۸ هزار و ۵۱۷ کارگر در لرستان فعال است.
در ادامه از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان قدر دانی شد.

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس