Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جعفر حق اویسی اظهار کرد: با توجه به گستره وسیع سیستم‌های روشنایی و همچنین تعداد چراغ‌های راهنمایی واقع درسطح راه‌های استان و ضرورت بهره وری حداکثری و صیانت از تجهیزات مربوطه، همه ساله قراردادی درقالب نگهداری از این تجهیزات منعقد می‌شود.

وی افزود: درهمین راستا قرادادی به منظور نگهداری ۵۸۰۰ پایه روشنایی و ۶۰۰ چراغ راهنمایی چشمک زن واقع درسطح راههای استان به مدت یکسال منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم میزان اعتبار ابلاغی برای انعقاد این قراداد را افزون بر ۱۸ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: اعتبارمورد نیاز از محل درآمدهای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تامین شده است .

وی با اشاره به اینکه ۲۰۸ کیلومتر از راه‌های استان دارای سیستم روشنایی است تاکید کرد: در طول این مسیر بیش از ۵۸۰۰ پایه روشنایی نصب شده که در مقایسه با دیگر استان‌های کشور، استان قم دارای جایگاه دوم کشوری از حیث طول سیستم روشنایی درمقایسه با طول راه‌های استان است.

انتهای پیام/2258

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قم ایمنی روشنایی بهره وری راه های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: در راستای تامین آب شرب این روستا به عنوان یک نیاز ضروری و اساسی؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق ۹۰ متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول ۱۸۰۰ متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

او با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است که با جدیت و به شکل مستمر و جهادی دنبال می‌شود، تاکید کرد: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود