Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در سال۱۴۰۰ موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ استقرار نظام مدیریت محیط زیست شد.

به گزارش ایسنا،  نشست اختتامیه ممیزی داخلی استاندارد بین المللی ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ با حضور شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار برگزار شد.

در این نشست«شینا انصاری» اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ توسط مناطق ۲٢گانه را آغاز راهی برای بهبود مستمر فرایندهای اجرایی دانست و ضمن اشاره به تفاوت های میان ویرایش ۲۰۰۴ و ۲۰۱۵ نظام مدیریت محیط زیست، بر استفاده از ظرفیت های این نظام نظیر توجه به چرخه حیات تاکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت استقرار نظام مدیریت محیط زیست در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تاکید کرد و گفت: پیاده سازی این نظام کاهش آسیب های محیط زیستی را در پایتخت به دنبال دارد .

او با اشاره به اینکه موضوع استقرار نظام مدیریت محیط زیست مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است که با سابقه بیش از ۱۰ سال در مناطق در حال اجرایی شدن است، گفت: در بحث ممیزی سیستم مدیریت محیط زیست، موضوع نگهداشت و اقدامات مراقبتی یکی از ضروریات است که باید در کنار استقرار نظام مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، انصاری تاکید کرد: استقرار صحیح نظام مدیریت محیط زیست، کاهش آسیب های محیط زیستی را به دنبال دارد،اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار موضوعات مختلف محیط زیستی را رصد می کند و در این راستا علاوه بر استقرار نظام مدیریت محیط زیست بحث پایش آلاینده ها، ارزیابی اثرات محیط زیستی پروژه های شهری، بهینه سازی مصرف انرژی و توسعه انرژی های تجدیدپذیر، آموزش و توانمندسازی را مطابق سیاست های موجود، احکام و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و برنامه سوم توسعه در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محیط زیست شهرداري تهران استقرار نظام مدیریت محیط زیست محیط زیست و توسعه پایدار محیط زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمه زارع افزود: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع شود.

وی افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این نشست از کمیسیون با توجه به ارائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»