Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب در برابر آزادی و استقلال و پیشرفت علمی ما ایستاده و مشکلاتی نظیر تحریم و فشار اقتصادی بر ما تحمیل کرده اند، اما ما با رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب همچنان مسیر پیشرفت را ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله ناصری از مردم استان خواست تا با حضور در پای صندوق‌های رای، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی اعلام کنند.

او با بیان اینکه شرکت در انتخابات، کمک به نظام و اسلام و تسلیم نشدن در برابر دشمن است، افزود: رسانه‌های بیگانه ملت ایران را هدف می دهند تا نگذارند ملت به وظیفه خودشان عمل کنند، اما ملت هوشیار و بیدار ما دشمن را می‌شناسد و باز هم به میدان می‌آید.

ایشان تصریح کرد: ایران یک کشور مستقل، آزاد و توانمند بوده و به امیدی برای مردان خدا و آزادگان جهان مبدل شده است. دشمنان می‌خواهند ملت را تحت سلطه خود درآورند، اما به برکت مجاهدت و خون شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی همچنان مقاومت کرده ایم.

امام جمعه یزد ادامه داد:  مردم ما باید مواظب توطئه‌های دشمن باشند و به وسوسه‌های آن‌ها توجه نکنند. ما باید به وصیت شهدا عمل کنیم و باز هم با حضور در پای صندوق‌های رای از کشور و دین خود دفاع کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به لزوم انتخاب فرد اصلح تأکید کرد: باید با دقت و آگاهی فردی را انتخاب کنیم که سابقه و تجربه داشته و دلسوز مردم، اسلام و انقلاب باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 جمهوری اسلامی رسانه های خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود