Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جمعی از هنرمندان  چهارمحال و بختیاری برای خلق حماسه‌ای عظیم در انتخابات ۱۴۰۰ با یکدیگر همپیمان شدند و در بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در این انتخابات دعوت کردند که متن بیانیه را در ادامه می‌خوانید.

«بسم الله الرحمن الرحیم 

"إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ"(سوره ی رعد، آیه ۱۱)

در جهانی که حق، عدالت، انسان دوستی و هزاران هزار صفات نیک الهی در پستوی اذهان سکنی گزیده و گرد فراموشی بر آن سایه افکنده است و کفر، بی‌عدالتی، ظلم، فساد و باطل، پوستینی از حق و حقیقت بر تن کرده اند، تا با قرار دادن حیات بشریت به عنوان جولانگه مقاصد پوچ گرایانه‌شان، انسان‌ها را به وادی غفلت از خویشتن و کردگارشان سوق دهند و به این طریق، بذر ظلم و استکبار را در جهان بپاشانند، روح عطشناک حقیقت طلبان و خداجویان هر دم به جستجوی این گوهرهای ناب انسانی است تا آن را در گسترۀ زیستن‌شان متجلی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اینگونه است که روحِ اندیشه حق جویان و خداباوران، برای سیراب شدن از اقیانوس بیکران حضرت عشق، نمایاندن حق و به ورطه نابودی کشاندن کفر و باطل، و ترویج مکتب الهی، رسالتی عظیم بر دوش دارند.

و بر اساس همین مکتب الهی، امت شهید پرور و ملت مدافع ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ و پس از آن طی هشت سال دفاع مقدس و هم اینک در دیگر میدان‌های جهاد، در مقابل هجوم کفر و ‌باطل جان خویش را در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام، امام و انقلاب، هیچ و ناچیز شمردند و جان بر کف، در تمام جبهه‌های حق علیه باطل، مردانه ایستادگی کردند.

و لبیک گویان به فریاد "هل من ناصر ینصرنی" حسین زمان خویش، در عرصه‌های ملی و بین المللی، پرچم دار مبارزه با کفر، استکبار، ظلم و تجاوز شدند و اینگونه دفتر حماسه، استقامت، جهاد و شهادت را همواره در سرتاسر ایران و جهان باز نگاه داشتند.

و اینجاست که هنر همچون همیشه، چون خورشیدی رخ می‌نمایاند و حق، عدالت و ظلم ستیزی را بر سرزمین اندیشه‌ها می‌تاباند و با صلابت و اقتداری به بلندای آسمان‌ها، بر کتیبه‌های تاریخ این صفات نیک را حک می‌کند.

و در این هنگام است که می توان بر فرمایش یگانه رهبر و اندیشمند دنیا، امام خامنه‌ای ( مدظله العالی ) سر تعظیم و تحسین فرود آورد، آنجا که می‌فرمایند "هر ایده، اندیشه و انقلابی که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نخواهد بود".

 و امروز که در آستانه جهادی دیگر در ۲۸ خرداد قرار گرفته‌ایم، این اشتیاق، ما هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری را بر آن داشت تا برای ادامه این جهادهای الهی، سیراب گرداندن بیش از پیش روح عطشان و اندیشه بیقرار نسل نوپای انقلاب و الگو پذیرفتن از شخصیت‌های حماسی و معنوی، تجدید میثاق کنیم با امام راحل، مقام عظمای ولایت، شهدای پر افتخار ایران اسلامی و به ویژه شهدای شرارت‌های آمریکا و در راس آنان، سردار، سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی و اعلام کنیم در این سنگر حساس و تاریخ ساز انتخابات قرار می گیریم و حماسه‌ای عظیم خلق می‌کنیم تا بار دیگر نگین سرخ ایران اسلامی در سرتاسر جهان بدرخشد و اندیشه ی زخم بر پیکر آن آرزوی اهریمنان و دشمنان قسم خورده اش شود.

و من الله التوفیق

جمعی از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری»

انتهای پیام/68035/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بیانیه هنرمندان انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت حداکثری چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)