Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا درباره انصراف برخی کاندیداهای اصولگرا و تاثیر آن بر میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: علاوه بر این کاندیداهایی که انصراف دادند قطعا آقای قاضی زاده هاشمی هم انصراف خواهد داد. به نظر من راهی جز این کار ندارد.

انصراف کاندیداها انتخاب مردم را آسان تر می کند

این چهره سیاسی اصولگرا گفت: طبیعتا این نوع انصرافها یک تصویر خوبی را از اینکه منافع ملی مد نظر است ارائه می‌کند و برای آسان کردن انتخاب مردم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبعا در فضای انتخاباتی تاثیر به سزایی دارد، یعنی امیدواری و نگاه مثبت را نسبت به نامزدها افزایش می دهد. طبعا کار بسیار پسندیده ای است و امیدوارم که همه آنها این راه را مد نظر قرار دهند.

او در این باره که این انتقاد به برخی کاندیداها وارد می شد که کاندیداهای پوششی هستند اما آنها می گفتند پوششی نیستیم و تا آخر می مانیم، به نظر شما این مسئله روی نظر مردم تاثیر نمی گذارد ، بیان کرد: در واقع این کاندیداها در آستانه انتخابات به این نتیجه رسیدند که وزنشان بسیار کم است و باعث لطمه خوردن به اعتبارشان می شود. از این رو وقتی با چنین وضعیتی در انتخابات رو به رو هستند ترجیح می دهند که اعتبار خودشان را حفظ کنند.

سلیمی نمین تصریح کرد: در عین حال معلوم نبود که چه وضعیتی ممکن است برای آنها رقم بخورد. آنها آمدند و خودشان را عرضه کردند و با توجه به اینکه یک نامزد قوی تری وجود دارد نتوانستند خودشان را به جامعه بقبولانند.آنها خودشان را در معرض آزمون قرار دادند و بر اساس این آزمون خودشان را ارزیابی کردند و حفظ اعتبار و حیثیتشان را در گرو کنار رفتن گذاشتند.این هیچ اشکالی ندارد و برعکس قابل ارزش گذاری است که با کنار رفتن، کار مردم را در انتخاب سهل می کنند.

مشارکت حدود ۶۰ درصد است/رقابت بین همتی، رضایی و رئیسی است

او درباره پیش بینی اش از میزان مشارکت گفت: فکر می کنم به ۶۰ درصد نزدیک شود و سه نفر یعنی همتی، رضایی و رئیسی باهم رقابت کنند.

۲۷۲۱۹

کد خبر 1526070

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مشارکت در انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ عباس سلیمی نمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • سلیمی نمین: توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم/ برخی تصور می‌کنند با یک اقدام اجرایی می‌توانند مسئله حجاب را حل کنند