Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@19:36:27 GMT

ترکیب تیم ملی والیبال ایران مقابل اسلوونی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۷۴۱

ترکیب تیم ملی والیبال ایران مقابل اسلوونی اعلام شد

ترکیب تیم ملی والیبال ایران برابر اسلوونی مشخص شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال مردان ایران در آخرین روز از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ پنج‌شنبه برای برگزاری دوازدهمین بازی خود در این مسابقات به مصاف اسلوونی می‌رود.

با اعلام ولادیمیر آلکنو ایران با ترکیب ۱۴ نفره میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی مقابل اسلوونی به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه بازی‌های پنج‌شنبه

ساعت ۱۲:۳۰) صربستان – آرژانتین

ساعت ۱۴:۳۰) روسیه – بلغارستان

ساعت ۱۵:۳۰) ژاپن – کانادا

ساعت ۱۷:۳۰) استرالیا – برزیل

ساعت ۱۸:۳۰) ایران – اسلوونی

ساعت ۲۰:۳۰) هلند – آمریکا

ساعت ۲۲) ایتالیا – فرانسه

ساعت ۲۳:۳۰) آلمان – لهستان

کد خبر 501120

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ترکیب تیم ملی والیبال والیبال ایران والیبال فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا