Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:57:20 GMT

«دموکراسی ایرانی» پایان نامه جوان اسکاتلندی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۷۸۸

«دموکراسی ایرانی» پایان نامه جوان اسکاتلندی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای اوج گیری شور انتخابات در ایران و نزدیک شدن به روز رای‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران، شبکه هیسپان تی وی با چند برنامه و همچنین پوشش زنده این رویداد، مخاطبان اسپانیایی زبان خود در سراسر جهان را در جریان آخرین خبرها قرار می دهد.

هیسپان تی وی از آغاز رای‌گیری تا پایان شمارش آرا، این رویداد مهم در ایران را به صورت زنده برای مخاطبان خود پخش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در چند نوبت، مهمانانی به صورت اسکایپی و حضوری برای تشریح آخرین وضعیت انتخابات به این شبکه اضافه خواهند شد و توضیحاتی را ارائه می دهند.

در میان برنامه های این شبکه نیز برنامه «چرایی اخبار» با اجرای خوان کارلوس روزو که در هر قسمت با نگاهی تحلیلی به بررسی مهم ترین خبرهای جهان می پردازد، پخش می شود. این برنامه به مرور آخرین تحولات پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ایران و مبارزات انتخاباتی نامزدها می پردازد. این برنامه روز جمعه ساعت ۰۵:۳۰ روی آنتن هیسپان تی وی می رود و بازپخش آن در ساعت های ۰۸:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۴:۳۰ قابل مشاهده خواهد بود.

برنامه «ایران امروز» نیز با حضور حسن بهشتی پور کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی، روز پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰ با موضوع «چالش‌ها فرصت‌های رئیس‌جمهور بعدی در بعد سیاست خارجی» روی آنتن خواهد رفت و تکرار آن روز بعد ساعت ۴۵ دقیقه بامداد قابل مشاهده خواهد بود. این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی در شبکه پرس تی وی تولید و برای مخاطبان اسپانیایی زبان، زبان‌گردانی شده است.

هیسپان تی وی همچنین در برنامه «اتیکت» به موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران علی‌رغم همه فشارهای خارجی می پردازد. در این برنامه، علاوه بر نگاهی به آخرین اخبار انتخاباتی، واکنش ها نسبت به این رویداد در شبکه های اجتماعی نیز مرور می شود. این برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه در چند نوبت از این شبکه پخش می شود.

مستند «دموکراسی ایرانی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی خوش‌نژاد، محصول شبکه پرس تی وی است که به تازگی مراحل تولید آن به پایان رسیده، در روزهای پیش رو، روی آنتن این شبکه اسپانیایی زبان خواهد رفت. «دموکراسی ایرانی» ماجرای سفر جوانی اسکاتلندی به ایران همزمان با برگزاری انتخابات در ایران است. اتفاقی که باعث می‌شود این جوان اسکاتلندی موضوع «دموکراسی ایرانی» را برای پایان‌نامه خود انتخاب کند.

در این مستند می‌بینیم که شرایط ایران و جو داغ اجتماعی باعث می‌شود تا این جوان موضوع دموکراسی ایرانی را برای پایان‌نامه خود انتخاب کند. او برای تحقیق نزد اساتید و صاحب نظران مختلف و همچنین مردم کوچه و بازار می‌رود و در این جست‌وجو نقاط اشتراک زیادی با ایرانی‌ها پیدا می‌کند.

«دموکراسی ایرانی» در ۲ قسمت، با زبانگردانی اسپانیایی از آنتن هیسپان تی وی به نمایش درمی آید.

کد خبر 5237142 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 هیسپان تی وی برنامه تلویزیونی انتخابات 1400 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی تئاتر ایران رادیو سلامت حضور هنر ایران در جهان بنیاد فرهنگی هنری رودکی سازمان سینمایی ویروس کرونا برنامه رادیویی سریال ایرانی رادیو تهران برنامه تلویزیونی انجمن موسیقی ایران دموکراسی ایرانی هیسپان تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی شب گذشته در مراسم گرامی داشت مقام معلم و استاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بیان داشت: شما مقامی بسیار رفیع و ارزشمندی دارید و جایگاه معلمی و استادی به دو دلیل قرآنی و روایی، رفیع است.

به گفته وی خداوند در آیات قرآن خود را معلم معرفی کرده و به گفته پیامبر (ص) یکی از دلایل بعثت ایشان تعلیم و تربیت انسان است.

وی افزود: معلم سازنده نسل آینده است و استاد شهید مطهری و احمدی روشن و… از پشت میزهای کلاس درس به جایی رسیده اند.

وی با اشاره به تحریم های ترکیبی دشمن تصریح کرد: دشمن در هر جای که توانسته چوب لای چرخ ما گذاشته است و با این وجود دانشمندان جوان این مرز و بوم با عزم و اراده خود زمینه ساز توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف علمی شده اند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ما با تکیه بر این دستاوردهای علمی پایگاه مهم نظامی صهیونیست ها را با موشک نقطه زن را با وجود گنبد آهنین هدف قرار دادند که انجام این کار مرهون اقدامات معلمان و اساتید دانشگاه ه ها است.

طالبی تصریح کرد: پیشرفت های علمی ما سبب شده که افراد بیمار بسیاری از کشورهای دیگر برای معالجه به ایران بیایند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان در ادامه گفت: دانشجویان و اساتید باید از پیشرفت های علمی در نقاط مختلف کشور بازدید کنند که نمونه عملی آن را در کارخانه کویر تایر می توانیم بینیم که برای تولید نیازهای این کارخانه اقدامات خوبی با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان انجام شده است.

طالبی با اشاره به اینکه در اجرای دستورالعمل ها و ابلاغ های کشوری مسئولان استانی هیچ اختیاری ندادند، افزود: دستگاه های نظارتی هم به وظیفه خود در این خصوص برای اجرای دستورالعمل ها و ابلاع های کشوری عمل می کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی از پایه علمی قوی برخوردار است و اشتغال محوری در آن مد نظر قرار گرفته است.

طالبی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت، تصریح کرد: هیچ تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد و با توجه به اهمیت رقابت در دور دوم، مرحله دوم به جهاتی مهم تر است.

به گفته وی هر چند بعضی از مسئولان بر اساس ماده ۷۷ قانون انتخابات از طرفداری در انتخابات منع شده اند اما در افزایش مشارکت انتخابات همه ما می توانیم ایفای نقش کنیم.

به گفته وی دور اول انتخابات بدون هیچ مشکلی در استان برگزار و اعتبار نامه های افراد منتخب صادر شده است و هیج حاشیه امنیتی با توجه به شرایط زمان برگزاری انتخابات در استان نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: ۹۸ درصد دستگاه های احراز هویت در همه استان در ساعت هشت صبح فعال شد و ۲۱ اردیبهشت هم یک بار دیگر شاهد حماسه آفرینی دیگری توسط مردم استان خواهیم بود.

در ادامه این مراسم از اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی تجلیل شد.

کد خبر 6093694

دیگر خبرها

  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • آزادی بیان و دموکراسی به سبک پلیس آلمان (فیلم)
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد