Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه در اطلاعیه ای از مردم  شهرستان برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت کرد و گفت: انتخابات به‌عنوان دستاورد ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری دینی یک موهبت است .

محمدرضا دشتی اردکانی افزود: این موهبت به آحاد مردم اعطا شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از آرمان های امام خمینی (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم استان یزد در مجلس یازدهم تاکید کرد: بی‌تردید حضور حداکثری مردم و آگاهانه آنها در پای صندوق‌های رأی در انتخابات فردا ، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم می زند و به‌عنوان عاملی بازدارنده در برابر نقشه های شوم و شیطانی دشمنان ایران و عامل مؤثری برای امنیت پایدار و مقابله با جنگ اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و حل مشکلات گوناگون کشور است.

وی اظهار کرد: از این‌رو از مردم بزرگوار و صبور ایران اسلامی به‌ویژه مردم عزیز اردکان دعوت می‌کنم با مشارکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای  شهر و روستا از حق شرعی و ملی خود استفاده کنند و بار دیگر عزم راسخ خود را در ادای وظیفه و صیانت از منافع کشور و آینده ملت و حراست از امانت امام راحل و شهدای عزیز را متجلی سازند.

همچنین امام جمعه اردکان در نشستی عنوان کرد: به خاطر برخی مشکلات و گرانی ها گاهی دعوت از مردم و درخواست مشارکت آنها در انتخابات تا حدودی برای من سخت است و خجالت می کشم بگویم رأی بدهید؛ اما وقتی می بینیم رأی ندادن، نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه ممکن است بر گرفتاری ها هم بیفزاید ضمن حضور در مساجد و نشست های مختلف مختلف مردم را به شرکت در  انتخابات فردا( جمعه)دعوت می کنم.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر افزود: اگر افرادی متدین به هر دلیلی رأی نمی دهند، تبلیغ رأی ندادن هم نکنند و مانع مشارکت دیگران در انتخابات نشوند که این موضوع به عنوان حق الناس بر گردن آنهاست.

وی با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند مردم را مجبور به رأی دادن کند و شما هم مجبور نیستید، اما اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم وظیفه شرعی است و نتایج چشم پوشی از این حق باید تبیین شود، یادآور شد: امید خیرخواهی و دلسوزی داشتن از دشمن عامل شکست و زمین خوردن است.

به گفته رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان، جبهه مخالفان ما مخالف دین و مکتب امام حسین (ع) هم هستند چه نفعی از رأی ندادن ما می برند که برای شرکت نکردن در انتخابات در حال خفه کردن خود هستند!؟

فرماندار اردکان هم با بیان اینکه انتخابات عرصه و میدان حضور سلایق و اراده های مختلف مردم است که با حضور در پای صندوق های رای ضمن مصلحت سنجی ،انتخابی اصلح و شایسته برای بنیان و آبادانی بهتر اقدام کنند ، گفت: نظام اسلامی برپایه آرای مردمی بنیان گرفت و پشتوانه ای از جنس مردم دارد، تاکنون شاهد انتخابات متعدد و باشکوه، حماسی و پرشور بودیم که تحسین همگان را به همراه داشت.

مصطفی پوردهقان اردکان اظهارکرد: اکنون که به انتخابات ۲۸ خرداد نزدیک می شویم بار دیگر جهانیان چشم انتظار حضور مردم ما در صحنه هستند، اما بدون تردید این بار نیز در کنار چهره های هاج و واج و غضب آلود دشمنان ، در مقابل چهره های خندان و خوشحال دوستان طرفدار انقلاب را در جهان می بینیم و با  حضور ملت و  به حول و قوه الهی بار دیگر حضور حماسی در انتخابات این دوره رقم می خورد.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با دعوت از مردم به حضور حداکثری در انتخابات  تصریح کرد: در آستانه جمعه ای سرنوشت ساز برای ایران اسلامی و شهر اردکان قرار داریم و همگان چشم به راه خلق حماسه ای بزرگ؛ که با اراده های آهنین مردان و زنان ایرانی رقم می خورد. 

سید اسدالله امامی گفت: هموطنان مسلمان در طول تاریخ تمدن ساز و حماسه آفرین خود همواره ثابت کردند که دل در گرو اسلام ناب دارند و تا پای جان از امر مولا و رهبر خود اطاعت می کنند. 

وی اظهارکرد : این بار نیز در آزمون بزرگ جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ و انتخابات سرنوشت ساز و پرشکوه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان با معرفت سیاسی و بصیرت دینی خود جلوه زیبا ی دیگری از پایبندی خود به اهداف و آرمان های امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری و تعهد و قدرشناسی از خون های پاک شهدای گرانقدر این مسیر نورانی را در مقابل چشمان حیرت زده جهانیان به نمایش می گذارند، فهم و شعور سیاسی خود را با انتخابی آگاهانه و اثرگذار بر روند پیشرفت و توسعه ایران نشان می دهند. 

امامی گفت: « در این انتخابات همه می آیند تا به یاد مرد میدان، شهید حاج قاسم عزیز در میانه میدان انتخابات، تمام تلاش ها و دریوزگی های استکبار جهانی و اذنابشان را به چالش بکشیم و مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم بزنیم.»

ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری ۲۸ خردادماه جاری همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در استان یزد نیز برگزار می‌شود .

 یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

در یزد  ۲۴ شورای شهر و ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

حدود ۲۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات با ستاد  همکاری دارند و در این دوره   ۷۳۳ هزار نفر در استان یزد واجد شرایط حق رای هستند.

شهرستان ۱۱۸ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق،  احمدآباد و اردکان است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردکان انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردکان انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات ریاست جمهوری شهر و روستا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا