Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حضور حداکثری  در انتخابات پیش‌نیاز جامعه برای دستیابی به آرامش سیاسی 

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در استانه آزمون سیاسی ۱۴۰۰  با صدور پیامی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی را به حضور پر شور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در این پیام آورده‌ است: ملت سرافراز و شریف ایران اسلامی یک‌بار دیگر در آستانه آزمون بزرگ دیگر در امتداد راه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سوی قله‌های پیشرفت و ترقی قرار گرفته که لازمه پیروزی در این آزمون مهم، حضور گسترده و پرشور و حماسی آحاد ملت در انتخابات  است تا یک‌بار دیگر اقتدار و عظمت نظام اسلامی به جهانیان ثابت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این پیام عنوان شده است: دشمنان نظام اسلامی از ماه‌های قبل با توطئه و فتنه و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای با هجمه تبلیغاتی وسیع برای  تضعیف دستاوردها و عملکرد ۴۲ سال نظام اسلامی با هدف ناامید کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات تلاش کرده‌اند اما ملت بصیر ایران اسلامی  بار دیگر نقشه دشمنان را بی‌اثر می‌کنند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: مردم با رای آگاهانه خود در رویداد سیاسی انتخابات ضمن انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و افراد توانمند در انتخابات شوراها بلوغ سیاسی خود را به نمایش می‌گذارند و اقتدار و عظمت نظام اسلامی را فریاد می‌زنند.

حضور هوشمندانه در انتخابات نشان از بلوغ سیاسی مردم است

استاندار مرکزی نیز با صدور پیامی حضور هوشمندانه مردم در پای صندوق‌های رای را نشان از بلوغ سیاسی آنان و اهمیت در تعیین سرنوشت کشور عنوان کرده است.

سید«علی آقازاده» افزود: دشمنان از ماهها قبل تلاش کرده‌اند حضور مردمی در انتخابات را کمرنگ کنند و ملت ایران در ۲۸ خردادماه بار دیگر نشان می۲دهند که پای نظام اسلامی خود ایستاده‌اند.

انتخابات، مظهر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با صدور اصلاعیه‌ای عنوان کرده است: انتخابات، مظهر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش و نماد مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اطلاعیه افزوده است: انتخابات همزاد انقلاب بزرگ مردم ایران علیه نظام استبدادی بوده و ثمره خون هزاران شهید و جان باخته در راه تحقق آرمان های اصیل بشری از جمله استقلال، آزادی، عدالت و پیشرفت بوده است.

در بخشی از این اطلاعیه عنوان شده است: ملت بزرگ ایران در راه دستیابی به این ارزش‌ها در بیش از یک قرن اخیر بهای گزافی پرداخته و هیچ‌گاه تسلیم خواست  دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم نشده است.

در اطلاعیه آمده است: راه اصیل مردم‌سالاری دینی و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی هرگز متوقف نمی شود و انتخابات و صندوق رأی مأمن ایرانیان و نقطه پیوند دلسوزان این وطن است.

انتخابات تهدیدهای بی‌شمار دشمنان را خنثی می‌کند

در بیانیه جمعی از مسئولان،تشکل‌ها و کانون‌های دانشگاه علوم پزشکی اراک برای دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات سال ۱۴۰۰، آمده است: کشور  ایران در سال های متمادی با مشارکت و همراهی مردم شریف دستاوردهای مختلفی داشته و تهدیدهای بی‌شماری هم خنثی کرده است.
 بیانیه افزوده است: یکی از عرصه‌های  مهم تثبیت اقتدار و امنیت کشور، مشارکت مردم در انتخابات است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات در یک روز برگزار می‌شود لکن اثر آن تا سال‌ها در کشور پابرجاست.

بیانیه ادامه داده است: با توجه به شرایط حساس فعلی کشور و وجود مشکلات اقتصادی و ضرورت انتخاب صحیح از جامعه دانشگاهی دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در مسیر اعتلای ایران عزیز قدم بردارند.

قهر از صندوق رای، منافع ملی و اقتدار کشور زیبنده نیست

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی حجت الاسلام «سیدرضا میرهاشمی»با صدور بیانیه آورده است: قهر از صندوق رای، قهر از منافع ملی، قهر از اقتدار کشور و رها ساختن خانه آباء و اجدادی زیبنده نیست.

بیانیه افزوده است: کشور ایران اسلامی در محاصره درندگانی است که حتی بر اطفال ترحم ندارند و به تصریح خودشان آرزوی محو کشور ما از نقشه و جغرافیای جهانی را در سر می پرورانند.

بیانیه آورده است: امروز در حساس ترین مقطع تاریخ کشور،ایران عزیز ما برای پیشرفت، اعتلاء و امنیت خود احتیاج به اقتدار دارد تاریخ ثابت کرده که یک ایرانی غیور هیچ وقت در لزوم تحصیل اقتدار برای کشور خود و در اهمیت امنیت و پیشرفت حاصل از اقتدار تردیدی نخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت بزرگ در برابر مشکلات حاد اقتصادی که درد اصلی کشور و حل آن مطالبه اصلی است، سلیقه‌های متنوع مدیریتی و اقتصادی توسط نامزدها عرضه می‌شود و هرگونه عذر را سلب و ما را به مبارزه با ناکار آمدی فرامیخواند.

در ادامه عنوان شده است:مسیر تیر دشمنان در این انتخابات که فریاد نه به انتخابات سرداده ‌ند تابلوی سر راه است و مسیر حق را کاملا آشکار ساخته و حجت را تمام کرده است.

حضور در انتخابات ۲۸ خرداد پاسخ به وظیفه شرعی و ملی است

استادان دانشگاه اراک از دانشجویان برای مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه عنوان کردند: در عرصه حساس کنونی که کشور با مشکلات عدیده داخلی و فشارهای فزاینده دشمنان خارجی روبه‌روست، شرط لازم برای عبور از این مشکلات استقرار دولتی جوان، پر انرژی، کارآمد و برخوردار از پشتوانه قوی مردمی حضور در انتخابات است.

در بیانیه آمده است: مشارکت فعال و آگاهانه عموم ایرانیان. نقش دانشجویان در این عرصه حساس، کلیدی خواهد بود، زیرا شما آینده‌سازان میهن عزیزمان ایران هستید و یقین بدانید رشد و اعتلای آینده کشور با حضور پرشور شما در عرصه های مختلف رقم خواهد خورد.
بیاینه افزوده است: حضور فعالانه و آگاهی بخش شما در انتخابات پیش رو می تواند به یاری خداوند نویددهنده ایرانی پیشرفته و مقتدر باشد.
 

انتخابات ۱۴۰۰ فرصتی برای تعییر و تحول آفرینی در عرصه مدیریتی کشور  است

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اراک نیز با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرده است: انتخابات ۱۴۰۰ فرصتی استثنایی برای تعییر و تحول آفرینی بزرگ در عرصه مدیریتی کشور است تا مردم صبور و همیشه در صحنه با انتخابی سرنوشت ساز به رویش انقلاب فرصت خدمت برای  تامین پیشرفت آرامش عزت و سربلندی ایران  بدهد.

اطلاعیه افزوده است: ما در کنار هم راهی طولانی برای دستیابی به زندگی سعادتمندانه و برخورداری از رفاه و معنویت را پیموده‌ایم و در این راه از بذل جان ابایی نداریم پس با رای آگاهانه خود ور انتخابات سرنوشت ساز با شهدا و زنان و مردان پیمان می بندیم که ثابت قدم تر از گذشته این راه را ادامه خواهیم داد.
در ادامه اطلاعیه آمده است: انتخابات فرصتی برای مقصد بزرگ و حتمی این انقلاب است و ملت ما با نقش آفرینی اجتماعی خود را از طریق انتخابات تثبیت و خون جدید به رگ های مدیریت کشور تزریق می‌کنند.

حق رأی میراث بزرگ انقلاب اسلامی است

 مجمع جهادگران استان مرکزی نیز در بیانیه ای آورده است: حق رأی به‌عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز آماج حملات کینه توزانه دشمنان ملت قرار گرفته است و حال که این میراث گرانبها و این میزان یادگار مانده از مجاهدت‌های هزاران عالم و شهید و در رأس آن امام امت، خمینی کبیر در دستان ماست پس باید با مجاهدتی عظیم و عملی جهادی و قوی تر از هر زمان به حفظ این میراث گرانبها همّت بگماریم.

بیانیه می‌افزاید: امروز هر تصمیم ما نه برای چهار سال بلکه برای سالیان طولانی در تک تک لحظات زندگی مان تأثیرگذار است.

دربخشی از این بیانیه آمده است: حضوری و مشارکت مردم موجب ارتقای موقعیت و تثبیت موفقیت‌های نظام، مایه شکوه، عزت و آبروی بین‌المللی کشور و موجب تحکیم امنیت و آرامش پایدار خواهد شد.

بیانیه آورده است: با انتخاب افرادی با ایمان، شجاع، وظیفه‌شناس، کارآمد و وفادار به ملّت و انقلاب، پر انگیزه، سرسخت در برابر دشمنان، دل نبسته به صندلی‌های قدرت و شهرت و بدون چشمداشت مادّی و انتفاع شخصی و در یک کلام فردی جهادی بتوان به دولت و شورایی اسلامی در تراز انقلاب اسلامی برای زدودن غبار محرومیت از چهره محرومان ایران اسلامی دست یافت.

شرکت در انتخابات لبیک به فرمان رهبری و میثاق با شهدا است

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز با صدور پیامی همه آحاد مردم بالاخص ولی نعمتان تحت حمایت این نهاد را به حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ دعوت کرد.

«مجید مومنی» در این پیام آورده است: در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز هستیم، انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

وی اظهار داشت: مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مؤمنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
وی ادامه داد: حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است و این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و عبدالناصر همتی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ استان مرکزی مشارکت انتخاباتی بیانیه انتخابات پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استان مرکزی مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ استان مرکزی مشارکت انتخاباتی بیانیه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی

به تازگی گمرک ایران لیست دریافت کنندگان ارز و واردکنندگان عمده کشور را منتشر کرده در حالی که قرار بود بانک مرکزی از فهرست مذکور رونمایی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده اصلی کشور طی سال 1402 را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران،وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

به گزارش تسنیم، در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود 42 درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام 53 درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود 112 درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع 123 درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی 52درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین های واردات 1402 واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون 236 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم،چندی قبل بانک  مرکزی اعلام کرده بود؛ جزییات ارز تخصیص یافته و تامین شده برای شرکتهای مختلف را منتشر خواهد کرد. جزئیات این فهرست میتواند تا حدودی وضعیت اولویت دهی تخصیص ارز  به شرکتها و بنگاههای اقتصادی را شفاف کند. این درحالی است که هنوز خبری از فهرست بانک مرکزی نیست و گمرک وضعیت واردات سالهای 1402 و 1401  صد شرکت بزرگ را منتشر کرده که از این طریق میتوان یک براورد اولیه از میزان ارز دولتی و نیمایی تخصیص یافته به این شرکتها در دست داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟