Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع آلمان یک جوخه از نیروهای این کشور در لیتوانی را به دلیل رفتار نژادپرستانه، یهودی‌ستیزانه و تعرض جنسی به کشور فراخواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از هفته‌نامه آلمانی اشپیگل، چندین سرباز آلمانی مستقر در لیتوانی در ماه آوریل در یک مهمانی در هتل شعارهای نژادپرستانه و ضد یهودی سر دادند. یکی از آنها همچنین اقدام به تعرض جنسی به سربازی دیگر و فیلمبرداری از صحنه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنگرت کرامپ کارن باوئر، وزیر دفاع آلمان، با اعلام خبر بازگرداندن این جوخه متشکل از ۳۰ سرباز، گفت که این رفتارها «با جدیت تمام مجازات» می‌شوند.

وزیر دفاع آلمان همچنین در توییتر خود نوشت: "رفتار ناشایست برخی از سربازان در لیتوانی ضربه‌ای به صورت تمامی افرادی است که روزانه برای امنیت کشورمان در ارتش ملی خدمت می‌کنند".

یکی از سخنگویان دولت با اشاره به اینکه این جوخه امروز پنج‌شنبه به کشور برگردانده خواهند شد، تاکید کرد که از هفته گذشته پرونده‌ای درباره این اتهامات درحال بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس امنیتی کشور‌های عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی به دعوت وزیر دفاع قزاقستان به این کشور رفته تا در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو پیمان شانگهای شرکت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند
  • اجلاس امنیتی کشور‌های عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان