Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@00:27:31 GMT

روز انتخابات روز جشن بلوغ سیاسی رای اولی‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۲۶۹۵

روز انتخابات روز جشن بلوغ سیاسی رای اولی‌هاست

ایسنا/گیلان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان،، انتخابات را مظهر دموکراسی در نظام اسلامی دانست و گفت: روز انتخابات، روز جشن بلوغ سیاسی رای اولی‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست «رای اولی‌ها» که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، با تبریک دهه کرامت، گفت: روز انتخابات، روز جشن بلوغ سیاسی رای اولی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت پاسداری نسل جوان از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: روز جمعه روز خلق حماسه‌ای درخشان و مانا از سوی مردم همیشه در صحنه ایران به‌ویژه رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای خواهد بود.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک شهدا است، اضافه کرد: حراست و حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه حضور در انتخابات بر همگان به ویژه نسل جوان واجب است و اگر کسی در این زمینه کوتاهی کند در روز قیامت بازخواست خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران عطیه الهی و یادگار مانای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است، بیان کرد: در چهار دهه گذشته مردم صبور و انقلابی ایران فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند تا نهال انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل گردد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام در برابر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود آورده‌اند، گفت: تبلیغات مسموم برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و بی‌اهمیت معرفی کردن انتخابات آخرین حربه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ملت مسلمان ایران است.

حجت‌الاسلام اشجری، انتخابات را مهمترین فرصت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مبارزه با تهدیدات استکبار جهانی معرفی کرد و افزود: مهمترین و بارزترین شاخصه این نظام مقدس مردمی بودن آن است زیرا همه مسئولان آن به شکل مستقیم و یا غیرمستقیم از سوی مردم انتخاب می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، انتخابات را مظهر دموکراسی در نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: تلاش دشمنان برای پایین آوردن میزان مشارکت مردم در انتخابات این بار نیز با روشنگری مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم به شکست خواهد انجامید.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان ایران اهمیت حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی به ویژه انتخابات پیش‌رو را به خوبی درک می‌کنند، تصریح کرد: مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی هرگز سبب نخواهد شد که مردم برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود کوتاهی کنند.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات سبب ناامیدی و سرخوردگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، گفت: گام‌های مردم به سوی صندوق‌های آرا در روز انتخابات عمل صالح محسوب شده و در درگاه خداوند اجر خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امنیت مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم است، اظهار کرد: آرای دشمن‌شکن مردم در انتخابات روز جمعه امنیت آینده جامعه ایران را تضمین خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت بالابودن پشتوانه آرای رئیس جمهور آینده ایران اسلامی، تصریح کرد: روز جمعه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای دفاع از حرم الهی خواهد بود.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه انتخابات، شب قدر انقلاب اسلامی است، گفت: مردم ایران با حضور آگاهانه و گسترده خود در انتخابات تقدیر چهار ساله کشور را با دستان خود رقم خواهند زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان روز انتخابات را روز جشن بلوغ سیاسی رای اولی‌ها دانست و اظهار کرد: رای اولی‌ها با وضو، نیت الهی و با حضور اول وقت و انتخاب اصلح حماسه‌ای جاودان خلق کنند تا در پیشگاه خداوند سرافراز باشند.

وی با بیان اینکه مردم ایران با انتخاب اصلح امور کشور را به نخبگان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی بسپارند، تصریح کرد: برکات انتخاب درست و صدمات انتخاب نادرست متوجه خود مردم در چهار سال آینده خواهد شد.

محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو، گفت: رای اولی‌های استان گیلان با شرکت در انتخابات روز جمعه اولین تجربه خود را برای تعیین سرنوشت ایران اسلامی جشن خواهند گرفت.

وی حضور جوانان را در صحنه‌های انقلاب اسلامی و انتخابات مثمرثمر دانست و اظهار کرد: حضور رای‌اولی‌ها بر شور و نشاط فضای انتخاباتی روز جمعه خواهد افزود.

لطیفی با اشاره به سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح یک تکلیف است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان در پایان خواستار به‌تصویر کشیدن حضور رای اولی‌ها در رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رای اولی ها مشاركت حداكثري رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نظام مقدس جمهوری اسلامی حجت الاسلام اشجری انقلاب اسلامی روز انتخابات روز جمعه اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و اقشار مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد.

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این اجلاسیه اظهار کرد: دوره‌هایی را پشت سر گذاشتیم که در همه آن ایام با تکیه بر دین‌مداری مردم از آزمون‌ها عبور کردیم، توفیقات بزرگی در مبارزه با رژیم ستمشاهی حاصل شد، دوران پر افتخار دفاع مقدس، دوران سازندگی با رشد علمی و دوران مقابله با تحریم‌ها و تهاجمات فرهنگی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: درباره علل عبور از این بحران‌ها تحلیل‌های مختلفی وجود دارد؛ اما آنچه مسلم است تأسی به شهدا و بهره‌گیری از ظرفیت خون مطهر شهدا و ویژگی‌های جهاد و شهادت یکی از عوامل اصلی توفیق در عبور از این بحران‌هاست. در انقلاب تمرین دین‌داری کردیم، تمرین آمدن به عرصه دین و عبور از این اتفاقات بسیار مهم و اتفاقات بزرگ به‌واسطه حضور شهدا در کشور به منصه ظهور رسید.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: شهید هدآیت‌الله طیب در بهترین دانشگاه‌های غرب آمریکا پذیرفته شد، درس خود را آغاز کرد، جنگ که می‌شود برمی‌گردد به ایران تا در جنگ تحمیلی علیه رژیم بعث شرکت کند، این شهید در وصیت‌نامه خود قید می‌کند «اگر شهید شدم جنازه من را در روستای محروم خودم دفن کنید تا با توجه به آرامگاه من مسئوللن بیایند به مردم محروم روستا خدمت کنند». با تواضع می‌گوید در دوران زنده بودنم نتوانستم کاری برای مردم کنم، باشد که آرامگاه من منشأ رسیدگی به روستا باشد، این یعنی اخلاص، آینده‌نگری و رقم زدن تاریخ.

منصوری اضافه کرد: سال‌ها گذشت و به برکت وصیت این شهید امروز پل روستا توسط استاندار و همکارانشان ساخته شد، این یعنی فرهنگ شهادت و آینده سازی. رحمت و رضوان خداوند متعال بر شهدای غزه که بیش از چند ده هزار شهید اهدا کردند؛ اما ایستادند تا پوزهٔ نجس این سگ صهیونیستی را به خاک بمالند.همه دنیا منسجم شدند تا آسیب بزنند به جبهه مقاومت؛ ببینید روزبه‌روز بر اقتدار این جبهه با محور ایران افزوده می‌شود، همه دست‌به‌دست هم دادند تا سوریه را زمین بزنند، سید و مولای ما ایستاد، گفت سوریه بماند؛ سید حسن نصرالله ایستاد، حضرت آقا راهبری کردند.

وی عنوان کرد:در همه شاخص‌های مهم کشور در حوزه‌های اقتصادی رو به پیشرفت است. رهبر انقلاب فرمودند در بیش از ۵۰ شاخص اقتصادی وضعمان از قبل بهتر است؛ شاخص‌های مهمی مانند رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی، افزایش تولید و بسیاری از شاخص‌های بزرگ و مهم از قبل بهتر بوده هرچند مشکلات معیشتی و اقتصادی داریم که به برکت کار جهادی و شبانه‌روزی که دولت انجام خواهد داد در کنار پشتیبانی مردم روزبه‌روز شاهد روز‌های بهتر باشند.

صدای انقلاب اسلامی در همه دنیا شنیده می‌شود

آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان گفت: امروز صدای انقلاب اسلامی در همه دنیا شنیده می‌شود، مجری تلویزیون آمریکا می‌گوید؛ دانشجویان دانشگاهیان آمریکا شعار‌هایی با مضامین شعار‌های شهدا، آیت‌الله خامنه‌ای، اسلام، عدالت، عزت و اخلاق را می‌دهند، امروز می‌بینیم که شهدا چه عظمتی خلق کرده‌اند.

وی اضافه کرد: دیروز فریاد رهایی قدس را سر می‌دادیم، مرگ بر آمریکا، اسرائیل و صهیونیسم سر می‌دادیم، صدای ما صدای تنها بود؛ اما به برکت مقاومت شهدا و خون درخشان شهدا، امروز در همه دنیا شعار‌های انقلابی اسلامی را سر می‌دهند، امروز در همه جهان این شعار از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز شده هر صدایی که راه شهیدان را جلوی پای ما قرار بدهد، صدای خدا، اولیا و انبیا بوده و هر صدایی که قصد داشت راه شهیدان را به فراموشی بسپارد، این صدا، صدای شیطان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: مردم، جوانان، دختران، زنان و مردان با وجود تلاش دشمنان راه شهیدان را گم نکرده‌اند، پرچم اسلام در سراسر جهان برافراشته می‌شود و صدای منجی عالم بشریت از تریبون‌های سراسر جهان شنیده خواهد شد.

حسینی خطاب به منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: مردم قدردان نعمت‌های انقلاب هستند، همه دوران ذلت‌بار طاغوت که نه جاده وجود داشت و نه امکانات را دیده‌ایم، آن دوران سراسر فقر، ذلت، خواری و عقب‌ماندگی بود؛ در حالی که سراسر کشور منابع نفتی بود و آن شاه ملعون می‌گفت؛ آن‌قدر پول‌های هنگفت در اختیار داریم که نمی‌دانیم آن را چه کار کنیم.

وی ادامه داد: امروز خدمات نظام رخ‌نمایی می‌کند، مردم شاکر و سپاسگزار هستند؛ اما ظرفیت جمهوری اسلامی بیشتر از این چیز‌هاست، ظرفیت نظام ظرفیت جهانی بوده با همه این سرمایه‌های بسیار گسترده؛ اما در بخشی از مسائل، استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت جاده‌های ارتباطی این استان توضیح داد: جاده‌های ارتباطی مناسب نیست و بخشی از این راه‌های ارتباطی ایمنی لازم را ندارند، راه‌آهن یکی از مطالبات است که خیلی وقت پیش مصوب شده، اما مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

حسینی با بیان وضعیت سد‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد: سد‌هایی که در این استان وجود دارد، کمترین بهره‌ای از آنها نصیب مردم استان می‌شود، همان‌طوری که نفت برای همه قابل استفاده بوده و توقع داریم که مردم این استان از آب سد‌ها بهره کافی را ببرند.

وی اضافه کرد: سد چمشیر ۲ میلیارد مترمربع حجم ذخیره‌سازی دارد؛ اما در تقسیم این آب استان کهگیلویه و بویراحمد بهره کمی دارد، از سد مارون بهره نمی‌بریم، بیشترین سهم آب سد کوثر به استان‌های همجوار می‌رسد. انتظار می‌رود حقآبه این استان از این سد‌ها دیده شود. سد آبریز مطالبه مهم مردم است، این وضعیت ناامیدکننده نباید ادامه پیدا کند.

جهانیان مات و مبهوت اقتدار ایران هستند

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر امام‌جمعه دهدشت نیز بیان کرد: اگر امروز ایران اقتدار دارد و جهانیان مات و مبهوت مانده‌اند به این دلیل است که ایران دشمن اصلی خود را در منطقه سر جای خود نشاند و این غیرت و ایستادگی اقتدار دارد. مردمی که از زمان پهلوی اول تاکنون همچنان ایستادگی کردند، آنهایی که در ۱۳۱۶ در ممبی بهمئی و قلعه علا، در تنگ تامرادی و جنگ بجستان‌ایستادگی کردند، تا ایران با افتخار بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • معلمِ متفکر
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی