Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سازمان‌دهندگان جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ پوستر هفتادو چهارمین دوره این جشنواره را ساعتی پیش با تصویری از اسپایک لی منتشر کردند. این کارگردان آمریکایی که سال پیش به عنوان رییس هیات داوران کن انتخاب شده بود، به دلیل برگزار نشدن دوره سال پیش، امسال دوباره این سمت را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره انتخاب این پوستر گفته شده که تصویر وی با نگاهی کنجکاو بر نخل‌ها، ساحل کن و صفحه‌نقره‌ای همه مانند صفحه‌ای سفید بر این پوستر نقش بسته و نگاه کنجکاو لی یادآور این است که او از فیلم‌های بخش رقابتی اصلی استقبال می‌کند.

اسپایک لی نخستین چهره سیاهپوستی است که برای داوری بخش اصلی جشنواره کن انتخاب شده است.

در عین حال وی اولین رییس هیات داوران است که تصویرش روی پوستر جشنواره جای گرفته است.

این فیلمساز با کن رابطه‌ای طولانی مدت دارد و از ۳۰ سال پیش فیلم‌هایش در این جشنواره به نمایش درآمده‌اند.

کد خبر 5237257

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم کن اسپایک لی پوستر انتخابات 1400 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی رادیو سلامت تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان بنیاد فرهنگی هنری رودکی برنامه تلویزیونی سازمان سینمایی ویروس کرونا برنامه رادیویی رادیو تهران ابراهیم داروغه زاده انجمن موسیقی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد

برای نخستین بار ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ۵۰ اثر گرافیکی و پوستر طراحی شده در رویداد ملی افول ابرهه، امروز پنجم اردیبهشت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، همسر شهید منتظر قائم، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شکر واقع در صحرای طبس رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، این آثار در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، موشن گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در طبس از سوی گرافیست‌های سراسر کشور هم‌زمان با رویداد ملی افول ابرهه پنجم تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تولید شده است.

کد خبر 747578

دیگر خبرها

  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه