Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در ۲۸ خرداد حماسه‌ای رقم می‌زنند که جبهه انقلاب و مقاومت تقویت شود. - اخبار استانها -

آیت‌الله احمد پروایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: طبق فرمایشات امام خمینی(ره) به‌عنوان مرجع، رهبر، ولی و حاکم نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات وظیفه‌ای الهی، شرعی، انسانی و ملی بوده از طرفی هم حق و هم تکلیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه ما وظیفه‌ای در قبال کشور و انقلاب داریم و باید اکنون که دشمن در صدد ضربه زدن به دموکراسی اسلامی، جمهوریت نظام و انقلاب اسلامی است با اتحاد و انسجام و حضور دندان‌شکن دشمن را مانند همیشه مأیوس کنیم.

آیت‌الله پروایی با بیان اینکه علاوه بر مردم مسئولان نیز وظیفه‌ای دارند در قبال انتخابات دارند افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات باید فضاسازی مناسب را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنند زیرا اکنون در زمان شیوع کرونا قرار داریم و برخی به این جهت رغبتی برای حضور در پای صندوق‌های رأی ندارند.

تریبون تسنیم در بین مردم| مطالبه گیلانی‌ها از رئیس جمهور آینده / مردم ‌دیار میرزا ‌از دغدغه‌هایشان در انتخابات می‌گویند + فیلملیست کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف ‌گیلان ‌برای‌ شورای ‌شهر رشت اعلام شداعلام آمادگی مردم گیلان برای حضور در انتخابات به نیابت از حاج قاسم / «به نیابت از حاج قاسم رأی می‌دهم» + فیلم

وی خاطرنشان کرد: از این رو مسئولان باید با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی فضا را به گونه‌ای سالم‌سازی کنند و به مردم اطمینان دهند که شرکت در انتخابات خطری برای سلامتی آن‌ها ایجاد نمی‌کند و امکانات حضور مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراهم کنند.

وی افزود: انتخابات کشور بزرگی چون ایران و مناظرات انتخاباتی آن باید برای دنیا الگو باشد؛ وقتی شخصی به‌عنوان نامزد ریاست جمهوری در رسانه ملی، فضای مجازی و یا در بین مردم حضور می‌یابد باید خود را نماینده 80 میلیون ایرانی بداند و باید با رفتار، گفتار و استدلال‌های خود عظمت ایران را به دنیا نشان دهد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استفاده از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف در آموزه‌های دینی ما وجود ندارد گفت: رییس جمهور باید نماد اسلام، اخلاق، پاکی و فرهنگ عمیق ایران اسلامی باشد و زبان رییس جمهور ایران اسلامی باید به دور از تخریب، توهین و دروغ باشد.

آیت‌الله پروایی با تأکید بر اینکه انتخابات ما باید تجلی وحدت ملی باشد نه تجلی اختلاف و توهین افزود: کاندیداها باید از سخنان تفرقه‌افکن، ناامیدکننده و دلسرد‌کننده پرهیز کنند؛ افرادی که در رسانه ملی و در مقابل چشمان تمام دنیا آبروی یکدیگر را می‌برند چطور می‌توانند از آبروی ملت ایران دفاع کنند.

وی با بیان اینکه نمی شود شخصی برای خدمت به مردم با حیله، مکر و دروغ مسئولیتی را به دست آورد و قطعاً در آن مسئولیت نیز موفق نخواد شد گفت: برای رسیدن به قدرت و پست هتک حرمت برادر دینی حرام است و افراد به جای تخریب برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی خود را برای حل مشکلات کشور ارائه دهند.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مگر می‌شود رییس جمهوری که دوم شخص مملکت بوده و در حوزه اختیارات اجرایی اول شخص است برای فرهنگ جامعه ایران اسلامی برنامه‌ای نداشته باشد و نتواند هیچ برنامه‌ای ارائه دهد.

آیت‌الله پروایی با تأکید بر اینکه مردم فریب وعده‌هایی که امکان عملیاتی شدن را ندارد نخورند و در انتخاب دقت کنند ابراز داشت: در انتخابات بزرگی که سرنوشت یک کشور و ملت و عظمت نظام اسلامی به دست یک شخص و مجموعه همکاران او سپرده می‌شود باید تمام دقت را داشته و چه بسا در انتخاب باید وسواس به خرج دهیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: فردی که انتخاب می‌شود باید به معنای واقعی مردمی، کاردان، مصمم، دارای روحیه جهادی و باحوصله باشد؛ برخی از کاندیداها در مناظرات حوصله مناظره با رفیق و رقیب خود را نداشتند این فرد چطور می‌تواند بر مشکلات کشور غالب شود.

وی با بیان اینکه فردی که انتخاب می‌شود باید پاکدست بوده و از طرفی هم از جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی دفاع کند گفت: فرد انتخاب شده باید برنامه‌های دینی و فرهنگی اقتصادی قابل انجام داشته باشد و همچنین در عرصه بین‌الملل مایه عزت، افتخار و آبرو برای ایران اسلامی باشد.

آیت‌الله پروایی افزود: ان‌شاالله مردم ایران اسلامی در 28 خرداد افتخاری بر افتخارات خود می‌افزایند و کاری می‌کنند که دشمنان اسلام مأیوس شده و رهبر معظم انقلاب خوشحال شود؛ مردم در 28 خرداد حماسه‌ای رقم می‌زنند که جبهه انقلاب و مقاومت تقویت شود. 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انتخابات ما مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسراییل و متحدان منطقه‌ای آن‌ها است زیرا دشمنان دست به دست دادند که مردم را دلسرد کنند و ان‌شاالله مردم با حضور انقلابی  و پرشور خود دست رد به سینه دشمنان خواهند زد.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری آیت الله پروایی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد

ایسنا/هرمزگان دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مبتنی بر دو راهبرد اعتماد و مشارکت، کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان امروز (هشتم اردیبهشت ماه) در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های بیت مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) تعداد برادران اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری از دو نفر به پنج نفر افزایش پیدا کرد که نشان دهنده راهبرد نظام اسلامی یعنی اعتماد و مشارکت است.

وی با اشاره به دخالت‌ کشورهای مختلف در امور حکمرانی کشور در دوران طاغوت، اظهار کرد: در خاطرات علم و سایر مسئولین زمان شاه به وضوح حضور سفرای کشورهای مختلف در عرصه حکمرانی و گزارش‌گیری از مسئولین ذکر شده که با شرایط اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران قابل پذیرش نیست.

وی عنوان کرد: امروز لشکر دشمن با تمام توان در برابر جبهه اسلام قد علم کرده و باید بدون توجه به زبان و دین در مسیر خداوند و مسیر رسول خداوند گام برداریم که قطعا در پرتوی جامعه اسلامی شیرینی‌های این مهم به مردم چشانده خواهد شد.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی، با اشاره به تائید و تاکید راهبردهای مرکز اسلامی توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: اعتماد به طرفین یک اصل در وحدت است. ما به جامعه اهل سنت اعتماد داریم و از این ظرفیت نهایت استفاده را خواهیم برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان تصریح کرد: برای اولین بار مدیر مرکز اسلامی کردستان را یک فرد اهل سنت منصوب کردیم؛ چراکه ۸۰ درصد منطقه را اهل سنت تشکیل داده بود. در سایر استان‌ها نیز از جامعه اهل سنت در جایگاه‌های معاون و مدیر میانی استفاده خواهد شد که نشان دهنده اعتماد موجود میان جامعه اسلامی است.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: حجت‌الاسلام باوقار مدیر سابق مرکز اسلامی از امروز به عنوان مشاور دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت منصوب خواهند شد تا کمی از فعالیت اجرایی فاصله بگیرند و اقدام به تولید فکر و اندیشه در حوزه‌های کلان اجتماعی و فرهنگی کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد