Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف آب شرب در ماه های فصول گرم نسبت به ماه های فصول سرد در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت میانگین تا ۴۰ درصد افزایش می یابد.

مسعود مرادیان افزود: با آغاز فصل گرما و افزایش دمای هوا شاهد افزایش محسوس مصرف آب در سطح شهرها و روستاهای استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این میزان مصرف بدلیل وارد مدار شدن کولرهای آبی، افزایش نیاز آب شرب، افزایش دمای هوا، افزایش استحمام و آبیاری فضای سبز و باغچه ها صورت می گیرد، اظهار کرد: برای کاهش اثرات تنش آبی و جبران کمبود آب بهترین راهکار مصرف بهینه و اجرای راهکارهای صرفه جوئی در مصرف آب است، ضمن آنکه بدون همکاری و همراهی مردم سراسر استان گذر از شرایط بسیار سخت تابستان امسال امکانپذیر نیست.
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد کمبود منابع آبی از یک سو و از سوی دیگر کمبود میزان مخازن ذخیره آب شرب را از دلایل اصلی بروز تنش و کمبود آب عنوان و تصریح کرد: برای برون رفت از وضعیت تنش آبی و کمبود آب ضمن اینکه باید به دنبال منابع آب پایدار باشیم، افزایش مخازن ذخیره آب شرب نیز در سطح شهرها و روستاها در برنامه کاری آبفای استان قرار دارد که با تامین اعتبارات لازم این مهم انجام خواهد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، مرادیان از تمامی ساکنین در روستاها و شهرها خواست تا ضمن رعایت مصرف بهینه آب، هرگونه تخلف آبی و سوء مصرف را به مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان یا همان سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ منعکس کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مصرف آب آب و فاضلاب كهگيلويه و بويراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت آب مصرف آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن