Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا در پیام حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری و محمدعلی شجاعی خطاب به مردم  استان آمده است: اینک که در این مقطع تاریخی و حساس در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای تعیین سرنوشت کشور قرار داریم، بار دیگر ضرورت مشارکت حداکثری شما در پای صندوق های رای برای ایجاد یاس، ناامیدی و شکست توطئه های همیشگی دشمنان این مرز و بوم احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام تصریح شده است: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح در منصب مقام عالی قوه اجرایی کشور، تبلور اراده و خواسته شما برای اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی و داشتن ایرانی قدرتمند و با عزت است و با انتخاب افرادی با انگیزه، دلسوز و توانمند در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانید رشد و توسعه بیش از پیش استان خراسان شمالی را رقم بزنید.
در این پیام با تاکید بر لزوم حضور پر رنگ مردم در انتخابات و اثرگذاری آنان در تعیین سرنوشت کشور اعلام شده است: حضور مردم، به عنوان یکی از شاخصه های مردم سالاری، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مردم متعهد، شریف، مومن، انقلابی، شهید پرور، ولایت مدار و با بصیرت این سرزمین کهن، از زمان شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها با حضور مقتدرانه خود در انتخابات مختلف به دشمنان و بدخواهان نظام ثابت کرده اند در راه حفاظت از آرمان های امام راحل(ره) و ارزش های انقلاب اسلامی استوار ایستاده اند و تحت تاثیر هیچ توطئه و نیرنگی قرار نخواهند گرفت.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و استاندار از مردم خواسته اند تا فارغ از هر گونه گرایش سیاسی و با وحدت همیشگی اقوام مختلف این خطه در انتخابات شرکت کنند.
در این پیام آمده است: از مردم فرهیخته، مومن و بصیر دیار باب الرضا(ع)، گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها، استان خراسان دعوت می شود ، همه با هم همانگونه که با درصد مشارکت بالا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از استانهای برتر در امر مشارکت و حضور پر شور مردم در سطح کشور زبانزد شدند این بار نیز در انتخابات ۲۸ خردادماه با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) لبیک گفته و پاسدار خون شهدای این مرز و بوم و عزت و استقلال آن باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و شهر و روستا فردا جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می شود. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد امام جمعه بجنورد مشارکت انتخاباتی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد امام جمعه بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد امام جمعه بجنورد مشارکت انتخاباتی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی دوره انتخابات خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود