Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: مراکز بهداشتی اسامی بیماران کرونایی قرنطینه شده را در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌دهند تا درب منزل از آن‌ها رای گیری شود و با برنامه ریزی انجام شده، برای بیماران کرونایی صندوق سیار در نظر گرفته شده و اجازه نمی‌دهیم این بیماران برای رای دادن در بین مردم حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه حدود سه هزار و ۹۱۸ شعبه اخذ رای در استان داریم و اگر قرار باشد در هر شعبه یک ناظر بهداشتی مستقر کنیم به این تعداد نیرو نداریم، افزود: در اهواز نیرو‌های بهداشتی را به گونه‌ای تقسیم کردیم که هیچ حوزه‌ای بدون بازدید بهداشتی باقی نماند و از تمامی شعب سرکشی می‌شود.

علوی بیان داشت: تمام شعب اخذ رای را از نظر بهداشتی رصد و تمام شیوه نامه‌ها باید رعایت شود در غیر این صورت گزارش تخلف شعبه مورد نظر را به مرجع قضایی ارسال می‌کنیم و تاکنون به ۹۷ ستاد انتخاباتی نامزد‌ها به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی، اخطار دادیم و در روز انتخابات اگر شیوه نامه‌ها در شعب اخذ رای اجرایی نشود این موضوع را گزارش می‌دهیم.

رییس مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: اثر انگشت نیز برای پیشگیری از انتقال بیماری حذف شده و توصیه می‌کنیم که افراد خودکار شخصی همراه داشته باشند. حضور پرشور و قوی مردم در انتخابات می‌تواند یک پشتوانه قوی برای کشور باشد و در حال حاضر روند بیماری کرونا در استان کاهشی و به حالت سینوسی است به عنوان مثال ۲ روز گذشته تعداد بیماران بستری در استان ۶۷۵ مورد بود که امروز به ۹۰۰ بیمار افرایش یافت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 بیماران کرونایی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.

حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت