Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@04:19:01 GMT

کشف 140 میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۰۲۵

کشف 140 میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده با همکاری سایر عوامل انتظامی، طی 72 ساعت گذشته، 83 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی مأموران انتظامی از این خودروها، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد، افزود: ارزش کالاهای قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر 140 میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این رابطه 95 فقره پرونده تشکیل و 99 متهم نیز دستگیر شدند، گفت: مبارزه بی امان با کالای قاچاق یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی در سال جاری است.

برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی(ع) در شیراز

مراسم بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع)، در حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر در شیراز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان فارس، هیئت رئیسه، معاونین و رؤسای پلیس های تخصصی برگزار شد، از سوی فرمانده انتظامی استان فارس با تقدیم گل به ضریح مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، دهه کرامت همچنین ششم ذی القعده سالروز بزرگداشت این امامزاده واجب التکریم را گرامی داشتند.

لغو ممنوعیت تردد شبانه در 27 و 28 خرداد

رئیس پلیس راهور استان از لغو ممنوعیت تردد شبانه در تاریخ های 27 و 28 خرداد ماه سال جاری در سطح استان خبر داد.

سرهنگ صادق سلیمی اظهار داشت: برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات، ممنوعیت تردد شبانه که از ساعت 22 تا 3 بامداد اجرا می شد، در تاریخ های 27 و 28 خرداد ماه جاری لغو گردید.

وی افزود: این لغو ممنوعیت تردد فقط مربوط به تاریخ های اعلام شده است و پس از این تاریخ مجدد دوربین های سطح شهر خودروهایی که بدون داشتن مجوز در این ساعت ها تردد کنند را  اعمال قانون می کنند.

رئیس پلیس راهور استان فارس ادامه داد: همچنین به دلیل برگزاری انتخابات، محدودیت های ترافیکی در اطراف فرمانداری شیراز اعمال و طبق آن خیابان رودکی و ساحلی همجوار فرمانداری مسدود و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

سلیمی از همراهی و همکاری مردم با فرهنگ و قانونمدار استان فارس با خادمان خود در پلیس راهنمایی و رانندگی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق کشف فرمانده انتظامی استان فارس سردار حبیبی ممنوعیت تردد کالای قاچاق استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب ظهر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، با انجام عملیات منظم و هماهنگ در محورهای مواصلاتی استان به ۵ دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شده شده که جهت بررسی بیشتر انها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف کردند.

شجاعی نسب افزود: مأموران در این رابطه ۵ دستگاه تریلی توقیف و ۵ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 6094087

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس