Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصرپنجشنبه روابط عمومی دفتر محمد صالح جوکار، وی در نشستی افزود: انتخابات در واقع خود به خود تولید ارزش است، مردم با حضور در پای صندوق های رأی، خود را در اداره کشور سهیم می کنند از این رو آنچه که از صندوق رأی بیرون می آید ماحصل حضور آنهاست، اگر انتخاب درست باشد می تواند منافع مردم را نیز تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور مردم ضمن تضمین منافع ملی، باعث تثبیت موقعیت نظام در منطقه و حوزه بین‌الملل می شود ، ادامه داد: دشمن از طرفی به دنبال ایجاد شکاف میان قوا و از سوی دیگر ایجاد شکاف میان دولت و ملت است تا مردم را ناامید کند.

این نماینده مردم استان یزد در مجلس یازدهم با اشاره به این مطلب که عملکرد برخی مسوولان در عرصه مدیریت باعث شد تا ناامیدی در بدنه جامعه راه یابد، اظهار کرد: انتخاب درست باعث می شود مشکلات کشور چهار سال آتی به سمت اصلاح و حل شدن پیش رود.

جوکار خاطرنشان کرد: اگر فردی در این دوره از سوی مردم انتخاب می شود، بتواند وضعیت کشور را در این مدت با تیم قوی و با تجربه ساماندهی کند ، مردم می‌توانند بعد از مدت‌ها طعم شیرین مدیریت شایسته را چشیده و با چشم خود رفع مشکلات کشورشان را شاهد باشند.

یزد چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری ۲۸ خردادماه جاری همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در استان یزد نیز برگزار می‌شود .

 یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

در یزد  ۲۴ شورای شهر و ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

حدود ۲۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات با ستاد یادشده همکاری دارند  و در این دوره از انتخابات ۷۳۳ هزار نفر در استان یزد واجد شرایط حق رای هستند. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ یزد مجلس یازدهم جوکار پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ یزد مجلس یازدهم انتخابات ۱۴۰۰ یزد مجلس یازدهم جوکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳