Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ستاد انتخابات کشور در ابلاغیه ای به استانداران و فرمانداران سراسر کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص عدم کمبود تعرفه های انتخاباتی، دستور داد مدیریت توزیع و مصرف تعرفه های انتخاباتی بصورت دقیق و منظم صورت گیرد تا هیچ گونه تأخیر و کمبودی در شعب سراسر کشور ایجاد نگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد انتخابات کشور در ابلاغیه ای به استانداران و فرمانداران سراسر کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص عدم کمبود تعرفه های انتخاباتی، اعلام کرد: تاکنون ستاد انتخابات کشور با همکاری ناظرین همه تدابیر لازم را جهت تهیه و توزیع تعرفه های مذکور انجام داده است، لازم است مدیریت توزیع و مصرف تعرفه های انتخاباتی بصورت دقیق و منظم صورت گیرد تا هیچ گونه تأخیر و کمبودی در شعب سراسر کشور ایجاد نگردد.

در این نامه تاکید شده است مسئولیت مستقیم این کار به عهده رؤسای ستاد های انتخاباتی و فرمانداران سراسر کشور خواهد بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مقام معظم رهبری وزارت کشور ستاد انتخابات کشور انتخابات 1400 تعرفه های انتخاباتی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 تعرفه های انتخاباتی ستاد انتخابات کشور سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد