Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویر احمد در بیانیه‌ای از همه آحاد ملت بزرگ ایران به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویر احمد در بیانیه‌ای از همه آحاد ملت بزرگ ایران به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن بیانیه به شرح زیر است:


در سال‌های اخیر دولتی روی کار بود که آنگونه که شایسته ملت عزیز ایران است به مشکلات و دغدغه‌های آنان رسیدگی نکرد؛ پیچیدن نسخه‌های غلط برای درد‌های مردم نتیجه‌اش شد وضعیت نامساعد اقتصادی و معیشتی و... که پیش روی ماست و همه اقشار مردم آن را با پوست و گوشت خود احساس کرده‌اند و همین وضعیت باعث شده است که امروز برخی از افراد جامعه برای شرکت در انتخابات، مردّد یا دلسرد شوند.


گلایه‌های ملت نسبت به وضعیت فعلی حقاً روا و به جاست و باید دولت آینده ان‌شاءالله این گله مندی‌ها و دغدغه‌ها را در صدر برنامه‌های خود قرار دهد و به جد پیگیر حل آنان باشد، اما قهر با صندوق رأی و عدم مشارکت سازنده در انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند، آنچه حلال مشکلات کشور عزیزمان است حضور حداکثری و انتخاب شخصی است که میتواند این مشکلات را حل کند.


در مسله انتخابات مهم‌ترین امر، مشارکت حداکثری است؛ دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و آنچه مهم است حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. جمهوری اسلامی ایران از همان روز‌های آغازین انقلاب با رای و نظر این ملت فهیم استقرار یافت و نام جمهوریت گرفت و اسلام زینت بخش آن شد و تا به امروز نیز همه آنچه توفیقات این نظام مقدس خوانده میشود به واسطه حضور همین ملت همیشه در صحنه رقم خورده است.

لذا بدینوسیله از همه آحاد ملت بزرگ ایران به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنیم تا شاهد برگ زرین و پر افتخار دیگری از شکوه و عظمت حضور مردم همیشه در صحنه باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات 1400 بسیج دانشجویی صندوق رای برای حضور در پای صندوق های رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد