Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدصفاجویی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره ایرنا به آیه ۶۰ سوره انفال مبنی بر "هر چه از تجهیزات می‌توانید برای مقابله با دشمن آماده کنید و تجهیز شوید" اظهار داشت: اکنون باید در تمام جبهه ها برای رویارویی با دشمنان حاضر شد که حضور در انتخابات دفاع از آرمان های سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به اینکه در قرآن کریم آمده است "خداوند سرنوشت هیچ قوم وملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند" یادآور شد: انتخابات نخستین کاری بود که به فرمان امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آن را برای سهم آفرینی مستقیم تمام آحاد مردم در تغییر مدیریت سیاسی کشور به اجرا در آمد.

حجت الاسلام صفاجویی افزود: تا کنون مردم ایران اسلامی با تاسی از تاکیدات رهبر کبیر و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی برای تعیین سرنوشت کشور مشارکت داشته اند.

وی اضافه کرد: تا کنون در ۱۳ دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم به هشت منتخبان خود بیش از ۳۰۰ میلیون رای داده اند که این آمار نشان دهنده اهمیت و جایگاه هر رای برای تعیین آینده سیاسی و اجتماعی کشور در ۴۳ سال سپری شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیش با اشاره به اینکه فردا روز برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان فرآیندی سرنوشت ساز در چهار سال آتی کشور است یادآور شد: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات علاج دردها و مشکلات کشور است مردم با مشارکت در این همایش سیاسی می توانند جامعه را در چالش های مختلف مصون نگه دارند.

وی اضافه کرد: ۱۱ هزار بسیجی کیش نیز همگام با مردم انقلابی و لایت مدار جزیره در پای صندوق های رای حاضر هستند تا بتوانند با انتخابی اصلح در تعیین سرنوشت آینده کشور سهم آفرینی کنند.

در کیش ۴۴ نفر به عنوان داوطلب برای رقابت در عرصه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت شده اند که شامل ۳۰ نفر در شهر کیش، ۹ نفر در جزیره لاوان و پنج نفر در جزیره هندورابی هستند.

در این جزیره ۲۴ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم ساکن در کیش و ۲ جزیره اقماری لاوان و هندورابی تدارک دیده تا نسبت به جمع‌آوری آرای مردمان این جزایر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اقدام شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کیش ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر هرمزگان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کیش ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ کیش ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر هرمزگان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات انقلاب اسلامی اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی