Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه بحرنی «ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه» در بیانیه‌ای اعدام «مصطفی آل درویش» جوان شیعه عربستانی از استان قطیف را عملی وحشیانه و غیرانسانی دانست.

به نوشته وبگاه منامه پست، در این بیانیه آمده است که اعدام این جوان عربستانی با ضربه شمشیر و عدم تحویل پیکرش نقض آشکار حقوق بشر است و دولت سعودی به سیاست سرکوب و کشتار ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه، افزود: «حکومت سعودی تروریست و جنایتکار است و احترامی برای دین و حقوق بشر قائل نیست و بایدن و دولتش نیز در راستای سرپوش نهادن به جنایات همپیمانانش تلاش می‌کنند.»

به گفته این گروه شیعه بحرینی، شهید «مصطفی آل درویش» در زمانی بازداشت ۱۷ ساله بود و تحت شکنجه وحشیانه برای مدت طولانی جهت اعتراف به اقدامات نکرده، قرار گرفته و از این رو تحت فشار به لیستی از اتهامات خود اقرار کرده است.

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه در ادامه شهادت وی را به خانوده‌اش و اهالی استان قطیف تسلیت گفت و از تمامی آزادگان جهان خواست تا این جنایت و جنایات گذشته «محمد بن سلمان» را محکوم کنند.

 وزارت کشور عربستان سعودی روز سه شنبه از اعدام این جوان عربستانی که مقامات سعودی از همان ابتدای دستگیری، ۱۳ اتهام را به او نسبت دادند خبر داد. کمترین اتهام مصطفی آل درویش، مشارکت در تظاهرات قطیف در سال ۲۰۱۱ میلادی بود.

برخی منابع حقوقی می‌گویند که  مدارک و دلایل کافی برای تبرئه مصطفی وجودداشته اما حکم صادره در حق او بیشتر سیاسی بوده و سرویس قضایی عربستان به هیچ وجه حاضر به تغییر آن نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اعدام عربستان قطیف شیعیان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس

فرشید سمیعی در اولین اقدام خود به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

طرفداری | سرپرست مدیرعاملی استقلال، اولین جلسه خود را در دفتر مصطفی آجورلو برگزار کرده است.

فرشید سمیعی از سوی هیات مدیره استقلال با حفظ سمت، مسئولیت مدیرعاملی استقلال را موقتا برعهده گرفت.

سمیعی در اولین اقدام خود، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کرد اما تصویر منتشر شده حجازی کنار سمیعی یک نکته جالب دارد.

مصطفی آجورلو زمانی که مدیرعامل استقلال بود، بیشتر جلسات را در دفتر شخصی خود برگزار می‌کرد و حالا در اقدامی عجیب، فرشید سمیعی هم در دفتر مصطفی آجورلو با آتیلا حجازی جلسه گذاشت که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد!

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • لبه تیغ
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • مراسم عزاداری‌های خود را در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با ما به اشتراک بگذارید
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی