Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه مطبوعات خراسان رضوی روز پنجشنبه در بیانیه خود خطاب به مردم نوشت: ما جماعتِ خبرنگار که برادری خود را با شما مردمان بزرگوار ثابت کرده ایم رای می دهیم و شما را به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و میهن، همواره صاحب حق می دانیم و حق رای نیز از جمله این حقوق است که می خواهیم در جمعه انتخاب، برگه آن، به قلم شما و نام نامزد هایی که انتخاب می کنید، متبرک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به عنوان رسانه نگاران استان امام رضا(ع) از شما دعوت می کنیم با حضور در پای صندوق های رای، از این حق به بهترین شکل استفاده کنید.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی هم در بیانیه خود اعلام کرد: حضور پرشور برای انتخاب اصلح، تضمین کننده امنیت و اقتدار ام القرای جهان اسلام و موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی و سر سپردگان ذلیل منطقه ای شان خواهد بود. البته در طول ۴۳ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ملت غیور ایران اسلامی با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی در سایه رهبری حکیمانه فقیه و سیاست مدار جهان حضرت امام خمینی(ره) و رهبری با مقاومت مثال زدنی، در همه صحنه های مبارزه و تقابل با دشمنان توانسته اند نقشه های شوم آنان را بی اثر نموده و در اوج عزت و عظمت همچنان باقی بمانند.

اعضای شوراهای سیاستگذاری شعر و ادب و ادبیات خراسان رضوی هم در بیانیه دعوت خود برای حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشتند: هم اکنون فرصتی سترگ برای خلق حماسه‌ای بزرگ در پیش است. در آغاز قرنی نوین، آفرینش حماسه ای این چنین در انتخابات ، عزم یاران همراه و دلهای آگاه را می طلبد. برای سربلندی ایران زمین و قوام دین و عزت و عظمت خویش به میدان می‌آییم و برگ زرین دیگری را در صندوق رای می‌اندازیم. امید آنکه با شرکت شکوه مندانه خود بتوانیم  ایرانی آباد و سربلند داشته باشیم.

سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی هم در بیانیه خود نوشت: این سازمان به سهم خود از حضور پرشور و همه جانبه احزاب و تشکل‌های سیاسی و همچنین تمامی دلسوزان این مرز و بوم که برحسب احساس تکلیف پا در میدان انتخابات نهاده‌اند، حمایت و از این رو از جامعه مهندسان استان دعوت به عمل می‌آورد تا دراین حرکت عظیم شرکت کنند و در آینده کشور سهیم باشند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان‌دوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشهد انقلاب اسلامی ایران مشارکت انتخاباتی امام خمینی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشهد انقلاب اسلامی ایران انتخابات ۱۴۰۰ مشهد انقلاب اسلامی ایران مشارکت انتخاباتی امام خمینی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد جوادموسوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در مراسم بزرگداشت هفته آموزش و روز معلم به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به رسالت استادان و معلمان اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری نقش استادان و معلمان برای تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن اهمیت یافته است.

وی تأکید کرد:‌ استادان و معلمان باید در این برهه حساس برای رهایی از مشکلات با عزمی الهی و جهادگونه با امیدآفرینی در جامعه به‌منظور تقویت روحیه خودباوری و به ثمر رساندن استعداد‌های نوجوانان و جوانان این مرز و بوم، بیش‌ازپیش نقش‌آفرینی کنند و در ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی و حرکت در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام جدی ورزند.

تأسیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی در ۱۵ استان

معاون امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز فعالیت‌های علمی، پژوهش و فرهنگی سمای واحد کاشمر را قابل‌قبول و مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ استان خراسان رضوی نگاه ویژه به واحد کاشمر دارد و با توجه به سرمایه‌گذاری خوب صورت گرفته اکنون سهم ۶ مدرسه سمای شهرستان با یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز با ۱۵۰ کارکنان سمای کاشمر یک‌دهم جمعیت دانش‌آموزی مدارس سمای استان خراسان رضوی را داراست.

وحید ثانوی گزارشی از وضعیت سمای استان در کشور ارائه داد و بیان کرد:‌ خراسان رضوی در زمینه جذب دانش‌آموز رتبه اول در حوزه فرهنگی(فعالیت‌های فرهنگی، سلامت و تربیت‌بدنی) رتبه چهار کشوری را داراست از یک هزار و ۵۰۰ معلم استان ۵۰۰ نفر در مدارس مشهد حضور دارند، قرارداد‌های اداری این مجموعه به‌روز شده و در کل ازنظر تعداد مدرسه‌های سما در کشور رتبه خوبی داریم.

وی اضافه کرد: دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی به‌صورت پایلوت در ۱۵ استان تأسیس شده و ارتباط بین دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی با مدارس سما برقرار است.

به گزارش آنا،‌ در پایان به نمایندگی از همه استادان و مربیان از مدیران گروه‌های آموزشی و مدیران مدارس کاشمر با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • راند دوم
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای