Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@10:48:30 GMT

سقوط در چاهک آسانسور در تهران با ۲ کشته

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۶۴۹

حادثه سقوط در چاهک آسانسور منجر به کشته شدن ۲ کارگر افغانستانی در خیابان شهید مطهری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۷ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در یک ساختمان در حال ساخت طبق بررسی های اولیه ۳ کارگر از طبقه چهارم از طریق بالابر در حال حمل سنگ بودند که یکباره این کارگران به انتهای چاهک آسانسور سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲ کارگر بدلیل شدت جراحات وارده جان باختند و یک کارگر نیز بدلیل مصدومیت شدید توسط عوامل اورژانس روانه بیمارستان شد.

ملکی به کارگران توصیه کرد که تنها از بالابر برای جابجایی مصالح ساختمانی استفاده کرده و از سوار شدن به هنگام حمل مصالح خودداری کنند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت

بر اثر حادثه ای در یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محلات شهر کرمانشاه یک نصاب جوان آسانسور جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مرد جوان عصر روز گذشته حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل این حادثه در محله فاز ۲ چقامیرزا در شهرک الهیه، اعزام شدند و توانستند جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون از لاین آسانسور، منتقل کنند.

رضایی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت