Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دومین بازی گروه B در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با پیروزی تیم ملی دانمارک برابر بلژیک پایان یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی روز هفتم رقابت‌های یورو 2020، امشب (پنجشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه پارک شهر کپنهاگ، تیم‌های ملی دانمارک و بلژیک در دومین دور از بازی‌های گروه B یورو 2020، به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر دانمارکی‌ها خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی دانمارکی‌ها شروعی طوفانی داشتند و در همان دقیقه دوم توسط یوسف پولسن به گل رسیدند. این سریعترین گل شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا از ابتدای مسابقات تا به امروز بود. این گل اما سبب نشد که دانمارک دست از بازی هجومی بردارد و حملات این تیم ادامه پیدا کرد و حتی می‌توانست گل دوم را هم به ثمر برساند که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

یکی از حواشی مهم این بازی توقف بازی در دقیقه دهم برای تشوق کریستین اریکسن، هافبک تیم فوتبال دانمارک بود که در بازی قبلی این تیم برابر فنلاند دچار ایست قلبی شد و به سبب آن هنوز در بیمارستان به سر می‌برد.

یورو 202| اعلام ترکیب تیم‌های ملی دانمارک و بلژیک

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بلژیک تیم ملی دانمارک یورو 2020 تیم ملی بلژیک تیم ملی دانمارک یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان یوونتوس بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید، اما با توجه به پیروزی دو بر صفر بانوی پیر در بازی رفت، این تیم به دیدار پایانی راه یافت.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ دو گل برای لاتزیو در این مسابقه به ثمر رساند تا همه چیز را در مجموع دو بازی مساوی کند، اما آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی یوونتوس تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۸۳ برای بیانکونری گلزنی کرد تا ایگور تودور سرمربی لاتزیو در مقابل تیم سابقش ناکام بماند.

یوونتوس در فینال به مصاف برنده دیدار فرداشب آتالانتا و فیورنتینا خواهد رفت. دیدار رفت این دو تیم با یک گل به سود فیورنتینا به پایان رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم