Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:48:43 GMT

چراغ عشق به امام رضا(ع) در دل مردم ایران جاری است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۱۱۷

چراغ عشق به امام رضا(ع) در دل مردم ایران جاری است

شاهمرادی‌زاده با اشاره به اینکه ایرانیان همواره نسبت به ساحت و سیره امام رئوف ارادت خاصی داشته‌اند، اظهار کرد: چراغ عشق به امام رضا(ع) در دل مردم ایران جاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «ماشاالله شاهمرادی زاده» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در رابطه با اهمیت برگزاری جشن‌های دهه کرامت اظهار کرد: در همه این سال ها سعی دشمن بر این بوده که چراغ عاشقانه دلمان را خاموش کند؛ چراغ هایی که به عشق ائمه به ویژه امام رضا (ع) روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی که همه ایرانیان چه آنها که از نظر مالی توانایی دارند و چه آنها که ندارند یا حداقل توانایی را دارند آرزو می کنند از نزدیک ایشان را زیارت کنند.
 
این نویسنده و کارگردان ادامه داد: همه مردم ایران همیشه سعی کرده اند که این چراغ عشق را با برگزاری مراسم مختلف از عزاداری برای امام حسین (ع) گرفته تا بزرگداشت ولادت امام رضا (ع) که نمونه عینی این ارادت است در دلهای خود روشن نگاه دارند. عشق به امام رضا(ع) خدادادی است اما عاشق اهل بیت ماندن هنر والاتر و بالاتری است. هیچ چیزی نباید بتواند ما را از امام رضا(ع) و عشق به ائمه جدا کند چرا که عاقبت‌بخیری در دوست داشتن ائمه است.

 

شاهمرادی زاده در ادامه گفت: خدا را شاکریم که توجه به سیره رضوی در حوزه های مختلف هنری مورد توجه بوده است و عرصه هایی نظیر شعر ، سرود، خوشنویسی به این مساله اهتمام داشتند هرچند که در سطح سینما به نسبت سایر حوزه های هنری این مساله کمتر مورد توجه قرار گرفته است، شاید یک دلیل گستردگی و ظرفیت والای معارف رضوی است.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه اسلامی نیازمند اخلاق رضوی است، افزود: می توان این مهم را به وسیله هنر در جامعه ترویج کرد. 

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگ رضوی دهه کرامت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان غروب پنج شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تخصیص مطلوب‌تر اعتبارات این جمعیت از درخواست‌های مهم هلال احمر است، ابراز داشت: با توجه به عبور سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر از استان سمنان برای ارائه خدمات به ویژه در حوزه سوانح جاده‌ای می‌طلبد تا امکانات بیشتری در اختیار این جمعیت قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه هزینه کرد در هلال احمر سرمایه گذاری در آینده‌ای که نفع عمومی را به همراه دارد، افزود: انتظار می‌رود در مواد سازی دارایی‌ها مجموعه هلال احمر نیز دیده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای امدادگر یکی از اقدامات مهم طی سال جاری است، ابراز داشت: با توجه به برگزاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید خرداد ماه سال جاری از مسئولان استان انتظار می‌رود همکاری لازم را داشته باشند.

درخشان در ادامه تصریح کرد: توسعه و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات، برگزاری دوره آموزشی ارتباطات در حوادث و سوانح و کنفرانس در حوزه کاهش تصادفات رانندگی مهمترین اقدامات پیش رو برای سال جاری است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حرکت در راستای حل مشکلات اصلی استان، تصادفات، مدیریت تنش آبی و جمعیت در دستور کار هلال احمر استان قرار گرفته است.

کد خبر 6088687

دیگر خبرها

  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت