Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:51:40 GMT

بازگشت ملی پوشان به تمرینات پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۱۲۴

بازگشت ملی پوشان به تمرینات پرسپولیس

به گزارش ایرنا، سرخپوشان پایتخت امروز در حالی تمرین نوبت بعدازظهر خود را برگزار کردند که ملی‌پوشان را بعد از سه هفته حضور در اردوی تیم ملی در کنار خود داشتند.

این تمرین در حالی برگزار شد که شاگردان یحیی گل محمدی صبح امروز تمرین بدنسازی را پشت سر گذاشته بودند.

احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی که در اکثر دقایق بازی‌های تیم ملی حاضر بودند با نظر کادرفنی برنامه ریکاوری را در دستور کار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک نعمتی، مهدی ترابی و میلاد سرلک هم پابه‌پای سایرین تمرین کردند اما وحید امیری که در بازی مقابل بحرین مصدوم شد و همچنان باید دوره نقاهت خود را بگذراند، علاوه بر صحبت با گل‌محمدی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی خود زیر نظر کادر پزشکی اختصاصی کار کرد.

کمال کامیابی‌نیا نیز برنامه تمرینی خود را همچنان زیر نظر کادر پزشکی دنبال می‌کند تا به مرز آمادگی برسد.

پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ و گلزنی در دروازه‌های کوچک و فوتبال درون تیمی بخش‌های مختلف تمرین امروز بود که ۷۰ دقیقه به طول انجامید.

سرخپوشان روز یکشنبه از ساعت ۱۹:۵۰ در دیدار سوپر جام باشگاه های ایران تراکتور به میدان خواهند رفت.

منبع: باشگاه پرسپولیس برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا سیامک نعمتی پرسپولیس احمد نوراللهی وحید امیری یحیی گل محمدی مهدی ترابی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا سیامک نعمتی باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا سیامک نعمتی پرسپولیس احمد نوراللهی وحید امیری یحیی گل محمدی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیست ۱۸ نفره پائز برای تیم ملی والیبال مشخص شد

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

کد خبر: 1229017 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد