Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه در پیامی مشارکت حداکثری و حضور مقتدرانه مردم در انتخابات را مقدمه خلق فرصت تحول و حلال مشکلات مردم و کشور دانست و تاکید کرد: به فضل الهی، فردا چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان انقلاب و میهن اسلامی مایوس و سرافکنده خواهند شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز ؛ در آستانه فرا رسیدن ۲۸ خرداد ماه و برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه حماسه بزرگ ۱۴۰۰ ، برخلاف راهبرد اهریمنی و حیله گری های دشمنان انقلاب و نظام برای ممانعت از فتح قله های بزرگ سیاسی توسط ملت ایران ، شاهد شور مشارکت حداکثری و شکل‌گیری اراده مقتدر ملی برای حضور حماسی و کم نظیر مردم رشید و دشمن شناس ، پای صندوق‌های رای و افزودن برگ زرین و پرافتخار دیگری بر صحیفه افتخارات کشور عزیزمان هستیم.

بی‌تردید فردا با حضور مقتدرانه و شکوهمند ملت شریف و فهیم ایران در انتخابات ، چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان رنگارنگ انقلاب و میهن اسلامی مایوس و سرافکنده و اراده ایرانیان در پای بندی به آرمان‌های بلند امامین انقلاب اسلامی و خیل عظیم شهیدان تاریخ‌ساز این سرزمین ، بار دیگر افکار عمومی جهانیان را به ایران عزیز متمرکز و تحسین آنان را برخواهد انگیخت.

درود بر یکایک ایرانیان غیرتمند و زمان شناس که به مانند همیشه ، با درک عمیق شرایط حساس و خطیر تاریخی، برخلاف خواست و تبلیغات شیطانی جبهه دشمن ، خلق شور و نشاط این روزها برای مشارکت حداکثری در انتخابات را مقدمه آفرینش فرصت ها و ظرفیت های نوین و پرقدرت برای استقرار دولتی مقتدر و برخواسته از اراده ملت و برخوردار از روحیه جهادی و انقلابی و دارای توان و عزم غلبه بر چالش های ناشی از جنگ تحمیلی اقتصادی و نیز نقش آفرینی بعنوان حلال مشکلات جامعه قرار دادند .

از جایگاه سربازی ولایت و خادمی ملت ؛ به نمایندگی از آحاد پاسداران انقلاب اسلامی ، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شریف و قهرمان ایران در داخل و خارج از کشور برای حضور نیرومند و باشکوه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ ، بمثابه عمل صالح و درخور ثواب ؛ اطمینان می‌دهم به فضل الهی و به یمن رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی ) و حضور تمدن ساز و قدرت آفرین شما مردم در "میدان" ؛ آینده این سرزمین روشن تر و فرزندان شما در نهاد مقدس "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با تأسی به " مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی" ، قاطعانه اجازه نخواهند داد گزندی به خیمه ولایت و حرم جمهوری اسلامی و حریم اراده جوشیده برای تحول تراز انقلاب در وضعیت زندگی مردم و علاج مشکلات اصلی کشور و مردم وارد شود .

وعده گاه ما فردا پای صندوق های رای

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

بیشتر بخوانید: امیر حاتمی: شرکت در انتخابات قدرت ایران را در مجامع جهانی افزایش می‌دهد

انتهای پیام/

 

برچسب ها: فرمانده کل سپاه انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه انتخابات فرمانده کل سپاه مشارکت حداکثری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در دیدار با کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو همکار خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی  هستند و این دو عنصر هر چقدر بهتر تلاش کنند و زمینه تلاش آنها هر چقدر بیشتر باشد توسط قانون‌گذاران باید دیده شود و راه را برای آنها هموار سازد.

وی افزود: ایران قوی یک کلید واژه است و اگر بخواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید ایران ما یک ایران قوی باشیم و باید در برخی حوزه ها تلاش کنیم و قوی‌تر باشیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه  کارگران در این شرایط سخت اقتصادی با بصیرت مثال‌زدنی بدون کوچک‌ترین عقب نشینی به کمک جمهوری اسلامی شتافته اند، بیان کرد: کسانی که  دنبال ایجاد نا امنی در بین مردم بوده اند ملت ایران ناکام گذاشتند و در عرصه اقتصادی بار سنگینی را به دوش کشیده اید که قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند امروز اعلام کند ما در حوزه اقتصاد و تولید عقبگرد داشته ایم بلکه همیشه پیشرو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌.

فرمانده سپاه استان البرز: دشمنان به‌دنبال سیاه‌نمایی و پیاده‌سازی جنگ ادراکی علیه نظام هستند

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه کارگران در هر سمت و جایگاهی که باشند و به هر میزانی که وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند در قوی شدن ایران سهیم هستند‌، بیان کرد: اقتصاد پویا و تولید در کشور جزو شاهص های ایران قوی است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد