Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@00:13:24 GMT

انتخابات پرشور منجر به عزت و اقتدار کشور می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۳۶۴

انتخابات پرشور منجر به عزت و اقتدار کشور می شود

آیت الله نورمفیدی گفت: انتخابات به عزت و اقتدار کشور کمک می کند و نظام جمهوری اسلامی ایران در میان مردم با انتخابات پرشور جایگاه پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» شامگاه امروز (پنجشنبه 27 خرداد) در پیام ویدئویی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری بسیار حائز اهمیت است و وظیفه ملی و شرعی و اسلامی است که در این انتخابات شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: برخی از برادران و دوستان و مردم بسیار خوب ما  دلیل  مشکلات اقتصادی ابراز عدم تمایل برای حضور در انتخابات می کنند.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: ما مشکل اقتصادی، گرانی، بیکاری نسل جوان و مسائل مربوط به جوانان وجود دارد و همه نیز آن را قبول داریم ولی در این انتخابات بنا نداریم در این خصوص اظهار نظر کنیم و در این انتخابات هدف ما کلیت نظام است.

 

وی افزود: انتخابات به عزت و اقتدار کشور کمک می کند و نظام جمهوری اسلامی ایران در میان مردم با انتخابات پرشور جایگاه پیدا می کند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: دشمن تمام تلاشش این است که این انتخابات را ضعیف و سست کند و میزان مشارکت مردمی را کاهش دهد تا عنوان کند که مردم با این نظام همراه نیستند.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: ما باید با حضور در انتخابات به دشمنان این نظام نه بگوییم و فردی را برگزینم که مشکلات اقتصادی، مسکن و گرانی و غیره را ریشه کن کند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان حضور حداکثری درانتخابات اقتدار و عزت کشور ستاد انتخابات آیت الله نورمفیدی انتخابات آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم اقامه عزای امام جعفرصادق (ع) در مدرسه علمیه آیت‌الله خویی (ره) مشهد گفت: حوزه باید عالم به زمان خود و فرهنگ‌های رایج روزگارش باشد و از سیاست و سیاست مداران زمان با خبر و دنیای خودش را بشناسد و از آنچه که در غرب، مراکز نظامی، اماکن صنعتی و نظام بانکداری اطلاع جامع داشته باشد.

آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی افزود: حوزه علمیه علاوه بر عالم بودن و نگهبانی از ارزش‌های دینی، و صیانت از عزت، شرف و استقلال ملت باید اهل عمل باشد، چرا که اگر از پیشرفته‌ترین فنون و مهارت‌ها در عرصه‌های مختلف دانش برخوردار باشد، اما اهل عمل نباشد در انجام رسالتش موفق نخواهد شد.

وی گفت: حوزه با مردم و در میان مردم باشد، چرا که اگر حوزه به عنوان علامه دهر روزگار خود شناخته شود، اما از مردم بریده و جدا باشد، دیگر نمی‌تواند نگهبان ایمان، عقیده، فرهنگ، اخلاق، ادب و حجاب و عفاف ملت باقی بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم پشتوانه حوزه‌های علمیه هستند، یکی از دلایل پایداری روحانیت را، حمایت ملت خواند و افزود: حوزه‌های علمیه با همه زهد، تقوا و دیانت بدون حمایت مردم اعتبار ندارند.

آیت الله حسینی خراسانی در ادامه  با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: نظام جمهوری اسلامی به فرماندهی فرمانده کل قوا و فقیهی از مکتب امام صادق (ع) توانست مراکز حساس اسرائیل را هدف قرار دهد و گنبد آهنین این رژیم منحوس را در هم کوبد.

 

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات