Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از میلاد عبادی پور حمایت کرد.

ولادیمیر آلکنو پس از شکست 3 بر یک مقابل اسلوونی در رقابت های لیگ ملت های 2021 اظهار داشت: 

مسابقات به پایان خودش نزدیک می‌شود و احساس می‌کنم که خستگی در بازیکنان جمع شده است. ما خیلی فاصله کمی داشتیم تا به ست پنجم برسیم.

وی ادامه داد:

در نهایت شانس اثر خودش را گذاشت و به همین دلیل در ست چهارم به تورگیر کرد و توی زمین ما افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه بازی داریم و برای آنها آماده می‌شویم.

سرمربی روسی تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به سوالی درباره عملکرد میلاد عبادی‌پور و دلیل اصرار به استفاده از وی، تصریح کرد:

عبادی‌پور فعلاً بازی می‌کند، چون به او اعتماد دارم. او در حال نزدیک شدن به فرم ایده‌آلش است. اینکه از او انتقاد می‌شود برای من مهم نیست.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی

ائمه جمعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه ) با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند. در این دیدار سردار حسن هوشیار فرمانده مراکز آموزش فراجا نیز حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080722 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن یسنا؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت