Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزدهای شورا در کرج به جای رقابت با هم در عرصه خدمت به مردم، گوی سبقت را از همدیگر در چسباندن پوستر خود و پاره کردن پوستر رقبا ربوده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، به گفته خودشان با کوله باری از مدرک و تجربه آمده اند اما به جای استفاده از فضای مجازی برای طرح دیدگاه های خود، در یک فضای رقابتی به جان زمین و آسمان شهر افتاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرج را زیر تلی از پوسترهای انتخاباتی لگدمال کرده اند اما آب از آب تکان نمی خورد، نه هیات نظارت بر انتخابات پاسخگو است و نه کاندیداهایی که شهر را به این حال و روز انداخته اند، حتی به باجه های تلفن و تابلوهای راهنمایی و رانندگی هم رحم نکرده اند.   گویا آمده اند از خجالت در و دیوار شهر در بیایند، به جای ارائه برنامه دل به پوسترهای پر نقش و نگارشان بسته اند و به جای رقابت با هم در عرصه خدمت به مردم، گوی سبقت را از همدیگر در چسباندن پوستر خود و پاره کردن پوستر رقبا ربوده اند.   و اما یک سؤال خطاب به هیأت ‌های اجرایی و نظارت؛ نقش شما در روند برگزاری انتخابات چیست؟ هیأت نظارت بر انتخابات در این موارد چه نقشی بر عهده دارد؟ چرا همگی در برابر اقدامِ غیراخلاقیِ زشت کردن چهره‌ شهر سکوت کرده ‌اید؟   مگر بر اساس دستورالعمل تبلیغات، نصب هرگونه آثار تبلیغاتی بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان، مدارس و سایر موسسات آموزشی و تابلوهای منصوبه در معابر عمومی، صندوق‌ های پست، باجه ‌های تلفن، پست ‌های برق و هرگونه تابلوی راهنما ممنوع نیست؟   در پایان انتظار می ‌رود نامزدهای تبلیغاتی در وهله اول برنامه‌های خود، قانونمداری را قرارداده و به جای مخدوش کردن چهره شهر سعی در آبادانی آن کنند. در ادامه تصاویری از حال و روز خراب شهر کرج را مشاهده خواهید کرد؛                            

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند

سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود