Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس اظهار داشت: حدود یک هفته است تمرینات را آغاز کردیم و تمام بوکسورهای حاضر در تمرینات را زیر نظر داریم تا بهترین‌ها را در لیست نگه داریم. امکان دارد ارووی بعدی با تعداد بوکسورهای کمتری برگزار شود اما پس از المپیک مجددا از جوانترها دعوت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند چهره جوان برای اولین بار است که اردوی تیم ملی را تجربه می‌کنند و از انگیزه آنها لذت می‌برم. بوکسورهای باتجربه هم مثل همیشه با تمام توان تمرین می‌کنند و همه می‌دانند در تمرینات جدی هستم و اولویتم نظم و اخلاق است.

سرمربی تیم ملی بوکس با اشاره به وضعیت بوکسورهای المپیکی تصریح کرد: سید شاهین موسوی و دانیال شه‌بخش طبق برنامه تمرین می‌کنند و برای المپیک توکیو آماده می‌شوند و در اردوی بعدی کاملا برنامه‌های تمرینی را مطابق با شرایط آنها پیش‌بینی کرده‌ام تا با آمادگی کامل راهی توکیو شوند.

استکی در ادامه گفت: هیچ مربی قول مدال المپیک نمی‌دهد و این در تمام رشته‌های ورزشی رایج است اما این قول را می‌دهم که تمام تلاش خود را برای کسب نتایجی در شان بوکس ایران انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از زمانی که هدایت تیم را بر عهده گرفتم تمام توان برای موفقیت تیم ملی تلاش کردم و در این راه مسئولان فدراسیون همواره کنار ما بوده‌اند و در المپیک توکیو هم به عشق پرچم ایران می‌جنگیم .

  بیشتر بخوانید: شه‌بخش: از دست دادن طلا ناراحت کننده است/ با این مجموعه باید هم روز به روز بهتر شویم

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا استکی تیم ملی بوکس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم