Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک از ثبت دومین شکست متوالی در کارنامه شاگردانش ابراز تأسف کرد اما گفت که همچنان به صعود تیمش به مرحله بعدی امیدوار است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاسپر هیولماند سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک پس از باخت 2 بر یک شاگردانش برابر بلژیک که دومین باخت متوالی آنها در یورو 2020 بود و کارشان را برای صعود به مرحله بعدی سخت  کرد، گفت: من نمی‌توانم توصیف کنم که چقدر برای بازیکنانم و این مردم احترام قائل هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با وضعیتی که داشتند همین که توانستند بازی کنند واقعاً قوی هستند.

هیولماند افزود: ما از این هواداران حمایتی پرشور گرفتیم، از سوی تمام مردمی که در محل تمرینات هم مارا تشویق می‌کنند و امشب هم در استادیوم به ما روحیه دادند. بازیکنان‌مان هم در کنار هم بی‌نهایت خوب هستند.

سرمربی تیم ملی دانمارک در پایان گفت: ما از این باخت می‌توانیم چیزهای زیادی بیاموزیم. داستان این بازی تمام شد و من از همین حالا دارم به بازی‌مان برابر روسیه فکر می‌کنم. کار ما در این رقابت‌ها تمام نشده است و هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم تا روسیه را در بازی آخر شکست دهیم.

یورو 2020| مارتینس: دانمارک ما را شوکه کرد/ خیلی وقت بود اینگونه محک نخورده بودیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بلژیک اتحادیه فوتبال دانمارک یورو 2020 تیم ملی بلژیک یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «لوئیس برنات مولینا» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

وی افزود: کاری که ما تا این مرحله کردیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

کد خبر 6086029

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم