Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، در پیامی توییتری نوشت: «مردم عزیز ایران اینجانب فردا در انتخابات شرکت خواهم کرد و رای خواهم داد. تصمیم امروز ما در سرنوشت فردایمان تاثیر خواهد گذاشت و در نهایت هرکس که به ریاست جمهوری برسد، رئیس جمهور همه مردم ایران خواهد بود.

‌عده‌ای روی مشارکت حداقلی مردم حساب بازکرده‌اند، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای می‌تواند نتیجه از قبل مشخص شده را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مسعود پزشکیان انتخابات 1400 سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • پیشنهاد پزشکیان به مسئولان بعد از فعال شدن گشت ارشاد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پزشکیان: اجبار و گشت ارشاد نتیجه عکس می‌دهد
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد