Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آماری که مسئولان استان فارس ارائه کرده‌اند بیش از سه میلیون و ۵۴٨ هزار نفر در استان فارس واجد شرایط رأی هستند این میزان پایه رأی در فارس نشان دهنده حجم قابل توجه‌ای مشارکت در این استان است.

با توجه به اینکه بر اساس آخرین آمار جمعیت استان فارس کمی بیشتر از ۵ میلیون نفر است واجد شرایط رأی بودن سه میلیون و ۵۴٨ هزار نفر در استان، نقش مردم فارس را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نشان می‌دهد

استان فارس با ١٢٣ هزار کیلومتر وسعت و دارا بودن بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت از بسیار از استان‌های کشور و همچنین برخی از کلان شهرها نقش بیشتری در انتخابات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مطالبات مردم فارس از رئیس جمهور آینده توسعه همه جانبه استان فارس و رسیدن به جایگاه اصلی آن است استان فارس ظرفیت‌های بی نظیری در تمامی حوزه‌ها دارد و می‌تواند به عنوان چهارراه ریلی کشور و در عین حال به عنوان ترمینال هوایی در کشور معرفی شود زیرا ظرفیت‌های مختلفی در استان فارس وجود دارد که می‌تواند این مهم را محقق کند لازم به ذکر است که استان فارس از جمله استان‌هایی است که طی سالیان اخیر با مشکل کمبود آب مواجه است و اگر فکری برای این مشکل نشود در آینده نه چندان دور شاهد خواهیم بود که کشاورزی استان فارس با مشکل اساسی مواجه خواهد شد.

یکی از موضوعاتی که در انتخابات حائز اهمیت است مسئله تأمین امنیت در انتخابات است از این رو به گفته فرمانده انتظامی استان فارس در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان فارس در تمامی سه هزار و ۸۴۴ شعبه اخذ رأی نسبت به تأمین امنیت اقدام خواهد شد و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد که رأی گیری تا ساعات بامداد شنبه ادامه پیدا کند تأمین امنیت در شعبه‌های اخذ رأی نیز تا واپسین ساعات اخذ رأی ادامه می‌یابد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فارس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز فارس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد