Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهور نوشت؛ بعنوان خدمتگزاری کوچک از ملت بزرگ ایران خواهش می‌کنم که برای پیشرفت و توسعه کشور و تعاملات عزتمندانه منطقه‌ای و بین‌المللی، فرصت تعیین سرنوشت و مشارکت در انتخابات را از دست ندهند.

به گزارش برنا، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«صندوق رای تبلور اراده مردم در حکمرانی و ‎مشارکت حداکثری موجب انسجام، وحدت و اقتدار ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعنوان خدمتگزاری کوچک از ملت بزرگ ایران خواهش می‌کنم که برای پیشرفت و توسعه کشور و تعاملات عزتمندانه منطقه‌ای و بین‌المللی، فرصت تعیین سرنوشت و مشارکت در انتخابات را از دست ندهند.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توئیتر ملت بزرگ ایران انتخابات انتخابات محمود واعظی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبانی که بالاترین رای را کسب کنند، وارد مجلس می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن اسلامی» گفت: به دلایل مختلف وقتی انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود مشارکت کاهش پیدا می‌کند.

به گفته وی، یکی از دلایل کاهش مشارکت در مرحله دوم انتخابات، اجازه ندادن قانونگذار به افراد برای رای دادن در شعبه‌ای غیر از شعبه اخذ رای در مرحله اول است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: اگر فردی در تهران رای داده باشد نمی‌تواند در شهرستان دیگری رای دهد، اما اگر فردی در مرحله اول در هیچیک از شعب ۲۲ گانه رای نداده باشد در مرحله دوم می‌تواند در هر شعبه و شهری رای خود را به صندوق رای بیندازد.

اسلامی ادامه داد: ستادهای انتخابات استانی و صدا و سیما اطلاع‌رسانی مناسبی برای مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات انجام داده‌اند. وضعیت تایید صلاحیت‌ها در حوزه‌های ۲۲ گانه اخذ رای به گونه‌ای است که نامزدها به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و مردم می‌توانند با توجه به این مسئله با نامزدهای منتخب خود رای دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور متذکر شد: هر کس در مرحله دوم انتخابات بالاترین رای را کسب کند، وارد مجلس می‌شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

کد خبر 6100395 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ایران به روسیه برای ایجاد کریدور گازی
  • ادغام شرکت‌های کوچک نفتی و فولادی جهشی در اقتصاد کشور است
  • کاندیداهای دور دوم انتخابات برای ورود به مجلس چقدر باید رأی بیاورند؟
  • داوطلبانی که بالاترین رای را کسب کنند، وارد مجلس می‌شوند
  • انتخابی سخت در سمیرم و لنجان/ مردم کار را تمام می‌کنند
  • خلیج فارس توفانی می‌شود
  • جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند