Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بایبوردی روز جمعه در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رای امامزاده هلال آران و بیدگل با یادآوری زمینه‌سازی حضور همه سلایق در پای صندوق‌های اخذ رای از سوی دولت اظهار داشت: فرمانداری آران و بیدگل از همه ظرفیت‌های این شهرستان برای مشارکت حداکثری مردم استفاده کرده است.

وی، انتخابات را یکی از کم هزینه‌ترین، سهل‌ترین اما پرمسوولیت‌ترین راه‌های چرخش نخبگان در کشور برشمرد و افزود: برگزاری این رویداد مهم موجب تحرک سیاسی و اجتماعی بیشتری در کشور می شود و زمینه‌های توسعه یافتگی بیش از پیش کشور در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، خلاقیت، نوآوری، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و دیگر عرصه‌های مهم را فراهم می ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آران و بیدگل با یادآوری برنامه‌ریزی دشمن در شرایط کنونی به منظورترویج یأس و ناامیدی و تحریم انتخابات از سوی مردم تصریح کرد: بهترین گزینه بی‌اثر کردن چنین توطئه‌هایی از سوی دشمنان، حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات امروز است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد تحرک و نشاط اجتماعی و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، شاهد نمایشی باشکوه از حضور، اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان از طریق مردم باشیم.

بایبوردی به آمادگی کامل شهرستان آران و بیدگل برای برگزاری انتخابات امروز اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی این شهرستان در برگزاری باشکوه انتخابات همکاری حداکثری دارند.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری مجریان انتخابات در آران و بیدگل خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات این شهرستان با آشنایی کامل به قانون انتخابات، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند به کار می‌گیرند.

فرماندار آران و بیدگل از حضور افزون بر ۲۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی و غیراجرایی انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: تشویق مردم به حضور مشارکت انتخاباتی و حضور حداکثری در سایه قانون‌مداری و رعایت اخلاق یک اصل است و نباید از اصول قانونی و اخلاقی تخطی کرد.

بایبوردی شمار واجدان شرایط رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آران و بیدگل را ۷۰ هزار و ۲۸۲ نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۳۵ هزار و ۶۳۳ نفر مرد و ۳۴ هزار و ۶۴۹  نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات حدود یکهزار و ۶۷۲ نفر رای اولی شامل ۸۳۲ پسر و ۸۳۹ دختر در شهرستان آران و بیدگل هستند که برای نخستین بار به پای صندوق‌های اخذ رای می‌روند و در سرنوشت کشور سهیم می‌شوند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به نقش مهم نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای اشاره کرد و گفت: ماموریت اصلی همه ما، رساندن حق به حق‌دار بر اساس آرای موجود در صندوق‌های اخذ رای است.

بایبوردی افزود: مردم آران و بیدگل توجه داشته باشند که درج نام و نام خانوادگی کاندیدای انتخاباتی در برگه تعرفه رای ضرورت داشته و دارای اولویت است و ضرورتی به درج کد انتخاباتی نامزد مورد نظر در برگه‌های تعرفه اخذ رای نیست.

به گفته وی،  ۷۹ شعبه اخذ رای شامل ۷۴ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار برای این دوره از انتخابات در دو بخش مرکزی و کویرات شهرستان آران و بیدگل پیش‌بینی شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه) ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران مشارکت انتخاباتی کاشان آران وبیدگل پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران مشارکت انتخاباتی کاشان آران وبیدگل شهرستان آران و بیدگل اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران، کاربران سامانه و سایر عوامل هیئت اجرایی برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در سالن همایش‌های شهرداری قائمشهر با حضور مسئولین شهرستانی و فرمانداری برگزار شد.

در این دوره آموزشی با توجه به تغییرات عمده‌ای که در قانون انتخابات صورت گرفته، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب ثابت و سیار عوامل اجرایی انتخابات، با آخرین قوانین و مقررات آشنا شدند.

در این کارگاه، تأکید شد که محوریت و مدیریت شعبات با نمایندگان فرماندار است و تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات که به همه مدیران ابلاغ شده، نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات ادارات باید در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

مردم، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و برای نام نویسی به عنوان عوامل اجرایی حضور فعالی داشتند.

لازم به ذکر است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور از جمله شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

نامزدها، علی کشوری، کمال علیپور، مصطفی معلمی و عمران عباسی بعنوان ۴ نامزد راه‌یافته به مرحله دوم در کارزار انتخاباتی حوزه‌های یادشده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228451 برچسب‌ها ایسکانیوز انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز