Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، اقتدار رئیس جمهور منتخب را در مقابل با گردن کلفت‌ها و مفسدان اقتصادی افزایش خواهد داد.

محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیرشان فرمودند که بخشی از مردم محروم و متوسط از وضعیت موجود کشور ناراضی هستند که برخی از گلایه‌های آنها بجا است، اما تصمیم عدم مشارکت تصمیمی نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از مشکلات امروز کشور ناشی از مدیریت برخی از مسئولان است. باید با شرکت در انتخابات گزینه اصلح را انتخاب کرد تا تمامی مشکلات امروز کشور تریمم و اصلاح شود.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، اقتدار رئیس جمهور منتخب را در مقابل با گردن کلفت‌ها و مفسدان اقتصادی افزایش خواهد داد. مردم ایران نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند، اما از عملکرد برای مسئولان ناراضی هستند.

نقدعلی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری برای حل مشکلات ضروری بوده و تا هر میزان که مشارکت پر شور تر باشد، توان منتخب مردم در جایگاه ریاست جمهوری افزایش خواهد یافت.

کد خبر 501216

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 اقتصاد و انتخابات ۱۴۰۰ رئیسی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا زمان بندی انتخابات ۱۴۰۰ نامزدهای انتخابات 1400 محسن رضایی انتخابات 1400 تاریخ انتخابات 1400 عبدالناصر همتی انتخابات 1400 نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نظرسنجی انتخابات ۱۴۰۰ افزایش مشارکت در انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق افزایش خواهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: رئیسی: آموزش و پروش مسئله اول کشور ماست

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال‌ اهم افزایش خواهد یافت.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228969 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود