Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دقایقی پیش رای‌گیری این دوره از انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری در ۹۳۹ شعبه رای‌گیری در این استان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد، دقایقی پیش رای‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخابات در  939 شعبه رأی‌گیری برای اخذ آرای مردمی آغاز شد که از این تعداد شعبه اخذ رای،  752 شعبه ثابت و 187 شعبه سیار در استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد.

گفتنی است شهرستان لردگان با 213 شعبه، بیشترین تعداد شعب و شهرستان بن با 27 شعبه، کمترین شعب اخذ رای در مجموع شعب ثابت و سیار را به خود اختصاص داده است.

انتخابات حق قانونی مردم در تعیین سرنوشت کشور است؛ مردم از روی اراده انقلابی و اسلامی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوندانتخابات 28 خردادماه استان کرمان به روایت آمار؛ بیش از 2 میلیون کرمانی فردا به پای صندوق‌های رأی می‌روندخراسان جنوبی‌ مهیای خلق انتخاباتی ماندگار در کمال امنیت و سلامت/فردا با اقتدار می‌آییم

به گزارش تسنیم، بیش از 20 هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان اعضای اجرایی، نظارتی و بازرس مشارکت می‌کنند. همچنین به گفته استاندار چهارمحال و بختیاری هیچ‌گونه کمبودی در خصوص تعرفه در این استان وجود نداشته و در هر شعبه، تعرفه ذخیره نیز پیش‌بینی شده است.

قابل ذکر است مجموع افراد واجد رای در استان چهارمحال و بختیاری 741 هزار و 322 نفر هستند که از این تعداد 18 هزار و 591 نفر رای اولی به شمار می‌روند.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استان چهارمحال و بختیاری رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،کارشناس هواشناسی استان گفت: همچنین ایل بگی با ۱۹ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.
مبینی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۱۰ درجه سانتی گراد است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری