Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تغییرات در آمار کاندیداهای شوراهای شهر و روستای زنجان روی داده تا دیروز ادامه داشت ولی با توجه به پایان فرصت بررسی پرونده این افراد، آمار تثبیت شده است.

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه برای انتخابات شوراهای شهرهای استان زنجان ۷۲۸ ثبت‌نام کرده بودند، گفت: از این تعداد ۵۶ نفر در هیأت اجرایی و ۱۰۰ نفر توسط هیأت نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افراد رد صلاحیت شده اعتراض کردند و هیأت نظارت عالی استان ۳۷ نفر را تایید صلاحیت کرد، ادامه داد: پرونده ۱۰۱ نفر همچنان به صورت رد صلاحیت شده باقی ماند.

محمدی با اشاره به اینکه از ۱۰۱ داوطلب رد صلاحیت شده در هیأت نظارت عالی استان ۸۵ نفر به هیأت مرکزی اعتراض کردند، عنوان کرد: چهار نفر از این افراد قبل از رسیدگی به پروندهایشان انصراف دادند و هیأت مرکزی ۲۰ نفر را تایید کرد و تا شب گذشته بررسی پرونده و تایید صلاحیت افراد ادامه داشت.

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: بعد از همه رسیدگی‌ها و پایان فرآیند بررسی صلاحیت اشخاص ۵۲۰ نفر کاندیدای شورای شهر برای رقابت در روز ۲۸ خرداد‌ماه باقی ماندند.

وی در ادامه با اشاره به ثبت‌نام ۴ هزار ۵۲۱ نفر برای کاندیداتوری شوراهای روستاهای زنجان، عنوان کرد: از مجموع این تعداد هیأت اجرایی بخش، ۱۷۷ نفر و هیأت نظارت بخش ۱۹۴ نفر را رد صلاحیت کرد.

محمدی با اشاره به اینکه هیأت نظارت شهرستان از بین افرادی که اعتراض دادند ۱۴۹ نفر را رد صلاحیت کرد، گفت: ۴۴ نفر از افراد رد صلاحیت شده به هیأت نظارت استان اعتراض دادند که ۱۸ نفر تایید صلاحیت خود را دریافت کردند.

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد کاندیداهای شوراهای روستای زنجان ۴ هزار و ۶۳ نفر است، تاکید کرد: این آمار دیگر تغییری نخواهد یافت.

وی با اشاره به آمادگی برای برگزاری انتخابات باشکوه در روز آینده بیان کرد: ۲ هزار و ۴۰ نفر به عنوان هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در روز آینده در کنار سایر عوامل اجرایی در زمینه صیانت از آرای مردم فعالیت می‌کنند.

محمدی با دعوت از اقشار مختلف برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد‌ماه عنوان کرد: حضور در این انتخابات وظیفه شرعی، مدنی، اجتماعی و نشات گرفته از روح وطن پرستی است.

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و معمار کبیر برای حضور مردم در پای صندوق رأی و مشارکت آنها در انتخابات عنوان کرد: دشمن امروز بر روی جدایی مردم با صندوق‌های برنامه‌ریزی کرده است و حضور مردم بار دیگر زمینه عزت و سربلندی ایران در جهان را فراهم خواهد کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و لزوم صیانت از خون این عزیزان با پیروی از ولایت فقیه و رهبری گفت: همه ما در مقابل نسل آینده در برابر تصمیمات خود باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان انتخابات روستا رقابت محمدرضا محمدی رصد صلاحیت تایید انتخابات شوارها رد صلاحیت شده هیأت نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم