Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:06:37 GMT

ضدعفونی شعب اخذ رأی لرستان انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۶۶۷۲

ضدعفونی شعب اخذ رأی لرستان انجام شد

ایسنا/لرستان رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: مردم با خاطرآسوده در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

محمود ثمینی امروز ۲۸ خردادماه، اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، با همکاری نهادهای ذیربط عملیات گندزدایی و ضدعفونی شعب اخذ رأی در شهرستان‌های سراسر استان انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در رابطه با رعایت نکات بهداشتی و اجرای آن، هم استانی‌ها می‌توانند با خاطرآسوده در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات لرستان خاطرنشان کرد: در رابطه با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، تمهیدات لازم برای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در کنار حذف استامپ از فرآیند اخذ رأی در شعب سراسر استان در دستور کار قرار گرفته است.

ثمینی با اشاره به آمادگی کامل تمام شعب اخذ رأی در سراسر استان برای انتخابات، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، در چهار شهرستان انتخابات به روش تمام الکترونیک و در دیگر نقاط استان به‌صورت دستی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات کشور، تمامی شعب اخذ رأی از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد فعالیت خود را آغاز و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد که در صورت صلاحدید تا ساعت ۲ بامداد تمدید خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد انتظار است، بیان کرد: مردم با در نظر گرفتن شرایط کرونایی حتی‌الامکان در ساعات آغازین صبح به شعب اخذ رأی مراجعه کنند تا ضمن جلوگیری از ایجاد ازدحام، فاصله‌گذاری اجتماعی نیز به‌خوبی رعایت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ستاد انتخابات كشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان شعب اخذ رای استانداري انتخابات ۱۴۰۰ ستاد انتخابات شعب اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان