Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات صبح امروز، جمعه ۲۸ خرداد در شورای نگهبان آغاز به کار کرد.

به گزارش مشرق، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات صبح امروز در شورای نگهبان آغاز به کار کرد.

ناظران شورای نگهبان (بین ۳ تا ۵ نفر) در شعب اخذ رأی مستقر هستند.

گفتنی است، فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(جمعه) با دستور وزیر کشور در حدود ۶۷ هزار شعبه شهری و ۷۵ هزار شعبه روستایی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین انتخابات 1400 ریاست جمهوری شورای نگهبان انتخابات انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز آغاز شد و داوطلبان تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت برای تبلیغات فرصت دارند.

عباس جوهری افزود: نامزد‌ها براساس قانون می‌توانند تبلیغات را در مکان‌هایی که در سطح شهر در نظرگرفته شده است، انجام دهند.

پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و همچنین مناظره‌های نامزد‌های انتخابات در استان تهران نیز امروز از شبکه تهران آغاز می‌شود.

۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «نماینده‌ی مردم» برای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

این برنامه‌ها، رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در ساعت‌های ۹:۳۰، ۱۰:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ از شبکه تهران سیما پخش می‌شود. نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

تبلیغات دو نامزد حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا نیز ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران قرار دارد.

در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، رقابت میان ۳ هزار و ۳۷۲ نفر بود که از این تعداد ۱۴ نفر به مجلس راه یافتند.

از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که ۳۰ نماینده را به خود اختصاص می‌دهد ۱۶ نفر دیگر ۲۱ اردیبهشت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجلس راه خواهند یافت.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران ۷ خانم و ۲۵ آقا برای کسب کرسی‌های حوزه انتخابیه تهران در مجلس با هم رقابت می‌کنند.

انتخابات این دوره در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک است. برای حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا هم ۲ نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟