Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینیه ارشاد به عنوان یکی ازمراکز اخذ رای همزمان با آغاز زمان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور، کار خود را آغاز کرد واز همان دقایق نخست شاهد حضور برخی از مردم و شخصیت ها برای اخذ رای در این شعبه بودیم و این صف هر لحظه بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امروز جمعه (۲۸ خرداد) انتخابات سیزدهمین دوره  ریاست جمهوری، ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری ساعت ۷ صبح با دستور وزیر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینیه ارشاد به عنوان یکی از مراکز اخذ رای نیز همزمان با آغاز زمان اخذ رای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور، کار خود را آغاز کرد که از همان دقایق نخست شاهد حضور برخی از مردم و شخصیت ها برای اخذ رای در این شعبه بودیم و این صف هر لحظه طولانی‌تر می‌شود تا حدود خیابان گل نبی ادامه دارد.

 

 

بنابراین گزارش، حضور تیم‌های ملی، ورزشکاران مختلف و همچنین کودکان و جوانان در صف رای‌دهندگان به چشم می‌خورد. همچنین تعداد زیادی خبرنگار از رسانه های داخلی و خارجی برای پوشش اخبار روند اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد حضور دارند.

 

 

سرهنگ موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران نیز با حضور در حسینیه ارشاد از روند برگزاری انتخابات در این شعبه بازدید کرد.

 

این گزارش می افزاید: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در صورت تشخیص وزیر کشور رای‌گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد یافت.

 

گفتنی است، انتخابات سیزدهمین دوره  ریاست جمهوری، ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۷ صبح روز جمعه مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد. در این دوره بیش از ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار شامل ۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن واجد شرایط رای دادن هستند. همچنین در این دوره یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی واجد شرایط شامل، ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر زن هستند.

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری حسینیه ارشاد اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901597

دیگر خبرها

  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران