Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر و عضو حقوقدان شورای نگهبان با حضور در محل هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، نخستین میان‌دوره مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی سپس در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار کرد: این روز مهم و سرنوشت‌ساز را به همه ملت ایران و دلسوزان کشور تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که اراده ملت ایران در این روز با هدایت خداوند به نحوی رقم بخورد که کشور ما سال‌های آینده از یک مدیریت اجرایی قوی و مطلوب برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ره پیک افزود: امیدواریم از طریق انتخابی که امروز انجام می‌شود، مشکلات کشور کاهش پیدا کند و امیدواری در بین مردم افزایش یابد.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: ان‌شاءالله انتخابات امروز موجب انسجام و وحدت بیشتر در کشور شود و آثار و برکات انتخابات و تعیین سرنوشت در بخش‌‌های مختلف کشور پدیدار شود و همه از آثار این انتخاب برخوردار شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه دوستانی که در رسانه‌ها زحمت می‌‌کشند و این روز را آن گونه که شایسته است، به مردم کشور و دیگران در خارج از کشور چه دوستان و چه دشمنان نشان می‌دهند، تشکر می‌کنم و امیدوارم فعالیت و کار شما در محضر خداوند موجب اجر و‌ پاداش شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیامک ره پیک انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش