Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز جمعه در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق اظهار داشت: از زمان مشروطه تا کنون ملت مبارز و مجاهد ایران برای رسیدن به چنین روزی که صاحب رأی و انتخابات باشند و از روی اراده منتخبین خود را انتخاب کنند، مجاهدت کردند.

وی با بیان اینکه مردم در این مسیر شهدا تقدیم کرده‌اند، افراد زیادی شکنجه شدند، تبعید شدند، به زندان افتادند، گفت: امروز جشن ملی ما است، ما می‌توانیم با اراده و اختیار، منتخبین خود را انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: از مردم نجیب و ولایتمدار استان تقاضا دارم که از این عمل صالح و خیر پیشی بگیرند و هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با تاکید بر اینکه لرستان استانی کوهستانی است، تلاش شود که از همان آغاز رأی گیری تا پایان وقتی که مردم در شعب اخذ رأی حضور دارند، رأی آنها به صندوق ریخته شود گفت: میزان تعرفه‌ها از همان ابتدا تا انتها به اندازه کافی در اختیار شعب اخذ رأی گذاشته شود.

وی عنوان کرد: تمهیدات لازم برای اخذ رأی در اماکن عمومی مانند کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و… اندیشیده شود، ما جانبازانی داریم که نمی‌توانند پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند، صندوق‌های رأی سیار در این رابطه در نظر گرفته شود تا آرا طبقات مختلف مردم به طور کامل اخذ و جمع آوری شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان همچنین با اشاره به حضور مردم لرستان در انتخابات بیان داشت: حضور مردم ادامه مسیر نورانی شهدایی است که برای ما ترسیم کرده‌اند.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: اگر الان شهدا در بین ما بودند قطعاً در میان این صفوف حضور داشتند، این حضور به این معناست که اگر چه مردم نسبت به عملکرد برخی از مسئولان ناراضی هستند اما اعلام نارضایتی خود را با عدم حضور در پای صندوق‌های رأی اعلام نمی‌کنند، مردم ما نشان دادند که با انقلاب و نظام اسلامی قهر نیستند و حامی نظام اسلامی هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابات 1400 نماینده ولی فقیه در لرستان صندوق های رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات بر برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی باید با تلاش مضاعف بستر انتخابات پر شور را فراهم کنند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در حوزه خرم آباد و چگنی گفت: همه تجهیزات برای برگزاری انتخابات فراهم است و بزودی نیز مردم از طریق رسانه با فرآیند آموزش رأی گیری الکتررونیک آشنا خواهند شد.
استاندار لرستان در ادامه با تشکر ازریاست سازمان صدا و سیما در ایجاد کانال‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی در دور اول انتخابات گفت: این کار موجب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شد.
 شفقت در ادامه ازمدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز قدر دانی کرد و گفت: صدا و سیمای استان لرستان برای دور دوم انتخابات برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است.
 مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز گفت: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.
 علیرضا شیروی گفت: در دور اول انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.
 وی افزود: در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار می‌شود، که اوایل هفته آینده ضبط آن آغاز خواهد شد.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات