Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در بازدید از تعدادی از شعب اخذ رأی با تاکید بر اینکه تمهیدات و تدابیر لازم در حوزه‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی پر شور و در سایه امنیت اندیشیده شده است، بیان داشت: از دقایق آغازین شروع رأی گیری شاهد حضور پر شور مردم عزیز در پای صندوق‌های رأی بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر برگه رأی برای دوستان جوانه امیدی است که به ثمر خواهد نشست و برای دشمنان تو دهنی محکمی است که یاس و نا امیدی را برای آنان به ارمغان خواهد آورد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به لغو محدودیت تردد شبانه در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه در شهر تهران برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، عنوان داشت: با توجه به اینکه رأی گیری تا ساعت ۲ بامداد ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت این تصمیم برای تردد شهروندان جهت رفتن به شعب اخذ رأی در روز انتخابات است.

کد خبر 5237473 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت انتخابات 1400 انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه بنیاد شهید و امور ایثارگران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا کیفیت هوای تهران سازمان تامین اجتماعی سازمان محیط زیست محسن حاجی میرزایی پلیس راهور نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، منوچهر کریمی گفت : پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز ۱۹ اردیبهشت به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد نمود.
وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ره) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودرو‌ها جلوگیری خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودرو‌ها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند .

دیگر خبرها

  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ با تدابیر امنیتی شدید به فرانسه رسید
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر