Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی از حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای در دقایق آغازین شروع رای گیری خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در بازدید از تعدادی از شعب اخذ رای با تاکید بر اینکه تمهیدات و تدابیر لازم در حوزه های انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی پر شور و در سایه  امنیت اندیشیده شده است ، گفت: از دقایق آغازین شروع رای گیری شاهد حضور پر شور مردم عزیز  در پای صندوق های رای بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هر برگه رای برای دوستان جوانه امیدی است که به ثمر خواهد نشست و برای دشمنان تو دهنی محکمی است که یاس و نا امیدی را برای آنان به ارمغان خواهد آورد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به لغو محدودیت تردد شبانه در روزهای 27 و 28 خرداد ماه در شهر تهران برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، عنوان داشت :با توجه به اینکه رای گیری تا ساعت 2 بامداد 29 خرداد ادامه خواهد داشت این تصمیم برای تردد شهروندان جهت رفتن به شعب اخذ رای در روز انتخابات می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس پلیس پایتخت شهر تهران انتخابات انتخابات صندوق های رای سردار حسین رحیمی انتخابات 1400 پر شور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در دقایق 11 و 24  دو گل در اراک زد تا شرایط خوبی برای صعود از مرحله یک هشتم نهایی داشته باشد اما گربه سیاه به راحتی باج نداد.
در نیمه دوم نیز بعد از تحمل فشار اولیه میزبان پرسپولیس باتجربه خود توانست  کنترل بازی را در دست بگیرد و شرایط بازی به گونه ای پیش می رفت که تصور می شد بازیکنان باتجربه این تیم دقایق باقیمانده را هم سپری خواهند کرد اما گل های دقایق 84 و 94 میزبان ورق را برگرداند و تیم اوسمار کامبک خورد.
پرسپولیسی ها که تصور نمی کردند برد دو بر صفر را از دست بدهند  در بیست دقیقه پایانی تنها دنبال مدیریت بازی بودند و از صدحمله های خود نیز هیچ  سودی نبردند ضمن اینکه در حفظ توپ هم کاملا عاجز به نظر می رسیدند.
پرسپولیس در شرایطی در اراک کامبک خورد و به وقت های اضافه رفت که در طول نیمه دوم تقریبا تمام بازیکنان تاثیرگذار این تیم در فاز حمله تعویض شدند.
اوسمار در این نیمه ترابی، سروش رفیعی و اورونوف را بیرون کشید و همچنین در ادامه  عبدالکریم حسن هم از زمین بیرون رفت تا با ترکیبی عجیب و تازه وارد وقت های اضافه شود. جالب اینکه این ترکیب جوانتر گل برتری را در همان ابتدای وقت اول اضافه توسط اسدبیگی به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات