Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@00:32:32 GMT

انتخابات یکی از مظاهر بارز مردم سالاری دینی است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۸۳۴۵

انتخابات یکی از مظاهر بارز مردم سالاری دینی است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان گفت: انتخابات یکی از مظاهر بارز مردم سالاری دینی است که نقش بسیار مهمی در تثبیت جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی دارد.

روح اله دهقانی آرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: انتخابات مسلما یکی از مظاهر بارز مردم سالاری دینی است که نقش بسیار مهمی در تثبیت جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان افزود: ملت بزرگ ایران هماره در این چهل و دو سال از حکومت صالحان الهی، پشتیبان و حامی اصلی انقلاب اسلامی  بوده اند و در برهه‌ های مختلف سیاسی و اجتماعی با استعانت از منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از این عرصه‌های سخت و دشوار عبور کرده و به صیانت از اسلام و ارزش‌های جهادی  پرداخته است.

 

دهقانی بیان داشت: بدون تردید هدف اصلی دشمنان ملت ایران و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار از اعمال فشارهای همه جانبه به ملت ایران، دلسرد کردن مردم از پیمودن مسیر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی است که دستاورد آن چیزی جز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نبوده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب کاشان ادامه داد: مشارکت عمومی مردم ضامن امنیت و سربلندی کشور است و حضور مردم عزیز ما در پای صندوق های رای در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

دهقانی ابراز امیدواری کرد: مردم کاشان هم مانند ملت ایران علی رغم تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ، شورای اسلامی شهر کاشان با انتخاب جوانانی توانمند و اصلح در مدیریت خرد و کلان کشور شرکت و  فرصت های جدیدی را برای پیشرفت و توسعه ایران عزیز ایجاد کنند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادستان کاشان انتخابات ریاست جمهوری کاشان انتخابات جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900013

دیگر خبرها

  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است