Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار بروجن گفت: ۳۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی، بهداشت و امنیتی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند که آموزش این عوامل و کاربران شعب در شهرستان بروجن پیش از برگزاری انتخابات انجام شد.

مسعود ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بروجن، اظهار کرد: آمادگی‌های لازم جهت برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در بروجن انجام شده است و در این شهرستان انتخابات به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود که برای این امر دستگاه‌های احراز هویت پیکربندی و تاکنون دو مرحله مانور فناوری و پشتیبانی نیز برای تست دستگاه‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بروجن افزود: ۳۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی، بهداشت و امنیتی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند که آموزش این عوامل و کاربران شعب در شهرستان بروجن پیش از برگزاری انتخابات انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۰۴ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در نقاط شهری و روستایی شهرستان بروجن در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۸۵ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه به صورت سیار فعالیت دارند.

ملکی عنوان کرد: تمامی تمهیدات بهداشتی لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است، همچنین به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در تمامی شعب شهرستان بروجن نماینده بهداشتی حضور دارد بنابراین شهروندان در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

فرماندار بروجن خاطرنشان کرد: با دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز هماهنگی جهت استفاده از برق سیار در مواقع اضطراری و همچنین در خصوص آنتن‌دهی اینترنت صورت گرفته است، لازم به ذکر است جلسات هماهنگی برای برگزاری انتخابات طبق روزشمار تعیین شده با نمایندگان فرمانداری و ناظرین شورای نگهبان انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه چهارمحال و بختیاری انتخابات ۱۴۰۰ برگزاری انتخابات شهرستان بروجن انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد